Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

cervotoc

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

Řešení

  1. cervotoc: příspěvek v tématu Ztrátovost paketů s B2368-66 byl označen jako odpověď   
    @Marek-26 Ale nikam, to je u rodičů. Já jsem stále v Plzni 🙂
    Ohledně tématu. Dostal jsem se zase k možnosti to trochu sledovat a kupodivu se vše asi vyřešilo samo. Resp. už služba jede tak, jak bych si představoval.
    Vyzkoušel jsem si pustil Ping Tracer přes tři hodiny vkuse s kadencí 10paketů/s a za mě dostačující výsledek (pouze 8 ztracených paketů ze skoro 117 tisíc) při běžném provozu (Eurosport, YT, WoT, ...).

    Ohledně modemu, tak to v přehledu vypadá obdobně (hodnoty signálů, rušení apod.) - jediný rozdíl je, že jsem si všiml, že tam občas přeskočí LTE+, ale většinu času je tam LTE.
     
    @Ondra - Vodafone
    Přesně tento FW tam je - to bylo jedno z prvních, co jsem ověřoval. 
     
    Za mě děkuji za reakce, doufám, že tento stav vydrží a bude dlouhodobý. Já si ještě nastavil QoS na routeru za modemem a stabilita i při maximálním vytížení je naprosto dostačující, co bych od bezdrátového připojení očekával.
     
    Myslím, že vlákno se může označit jako vyřešené - byť se to asi vyřešilo vlastně samo. Díky!

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.