Jump to content

athlon1096

User
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Start
  • Vodafone devices
    upc modem technicolor 7200
  • Place of subscription of Vodafone services
    Jindřichův Hradec

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

athlon1096's Achievements

Level 5

Level 5 (5/14)

  • Conversation Starter
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

3

Reputation

  1. Poradil jsem se v bance. Měl jsem v těch názvech zmatek. souhlas s inkasem - dovolím, aby si vzali sami určitou částku a nastavím limit, kolik si mohou vzít. Příkaz - posílám peníze já, okamžitě, částku si určím sám. Nebyl jsem si jistý těmi výrazy, v bance mi toto vysvětlení potvrdili. Žásné symboly už se nedávají (variabilní, specifický..) Jen u SIPO je výjimka. SIPO spravuje Česká pošta. Musím ho založit na poště a do souhlasu s inkasem napsat spojovací číslo. Převedu si tam kocesionářské poplatky, papírek SIPO si už nenechám posílat domu (12Kč), ale na e-mail (0kč).
  2. svolení s inkasem pro Váš účet aktivní souhlas k inkasu ve prospěch Vodafonu. To stačí? Nebo musí být příkaz k inkasu? ------ co znamená svolení? (souhlas nebo příkaz) V Jak nastavit inkaso v internetovém bankovnictví, je napsáno souhlas. Ten tam mám nastavený, tak by mělo být vše v pořádku. Děkuji za rady.
  3. V menu Vyúčtování lze přepnout na původní, již neaktivní účet a tam lze vidět původní faktury apod. Přepl jsem na původní neaktivní účet. Je tam lednová platba sipo (19.1.2022) a převod přeplatku z exUPC do Vodafone (24.1.2022). Historie exUPC vyúčtování je prázdná. V novém je pouze Přehled přijatých plateb a ten je prázdný. "O pár řádků níže si zapněte inkaso a povolte ho ve své bance ve prospěch našeho účtu" To jsem nastavil v bankovnictví. Během 14 dní mi má přijít aktivační sms. To má být ten specifický symbol, který tam nastavím? V návodu bylo, že variabilní symbol se nezadává. ------- Je to jinak: (Aktivujte si inkaso v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů. Najděte nabídku Inkaso a zde si inkaso zapněte a zadejte číslo svého bankovního účtu. Nakonec klikněte na Uložit. Aktivaci inkasa vám potvrdíme SMSkou.) Takže číslo mého účtu tam bylo, klikl jsem na červené tlačítko uložit. Pak jsem zadal čislo (ověření heslem) a znova uložit. Pak vše zezelenalo a je tam jen nápis inkaso. ----- To jsou ta čísla co mi postupně přišla přes sms a při komunikaci s operátorkou Vodafone je musím říct v pořadí: 1)číslo plátce 2)ověření heslem 3)číslo administrátora --- V bankovnictí mám zadán aktivní souhlas k inkasu ve prospěch Vodafon. To stačí? Nebo musí být příkaz k inkasu.
  4. Zůstalo mi tam pouze: Pevný internet Kabel 150 Mbps. 0 Kč zbývá uhradit celkem. Minulá vyúčtování zmizela. (asi tou změnou na INKASO tu historii smazali) Měl jsem tam vždy 20. v měsíci uhrazeno SIPO. Z toho co jsem si přečetl, když je částka pod 120 kč, uhradí se v následujícím měsíci. Tzn. můj měsíční poplatek + 70Kč k uhrazení 15.3.2022. Jestli jsem to správně pochopil.
  5. Technikus V kterým návodě je chyba? na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/ Pokud máte sporožirový účet u České spořitelny, ověřte na pobočce či na zákaznické lince banky, zda je nutné zadat specifický symbol sporožirového účtu. ---------- Je tam napsáno ověřte si u banky. Asi jsem to pochopil tak, že mi banka ten specifický symbol řekne. Je tam jenom (zeptat se banky). -------------------- V Můj Vodafone už mi změnili platby na INKASO Je tam číslo mého účtu bez předčíslí, snad není potřeba. A nápis: Platba začne sama chodit od příštího zúčtovacího období. Za současné Vyúčtování tedy ještě zaplaťte způsobem, jakým jste zvyklí. O další faktury už se ale nemusíte starat. (15.2.2022 mám zaplatit 70 Kč, tzn. to už bude z INKASA ?) Utraceno Za aktuální období 70 Kč zatím nemusíte platit Zúčtování: 15. 2. 2022 Abych věděl, kdy zrušit to SIPO. Mám tam ještě rozhlas+TV. Jaké mám možnosti? - nové sipo u svého účtu (aby mi neposílali výpis za 12Kč domů) - nastavit přes inkaso (jestli to jde) - na české televizi běží reklama, ale není tam rozhlas. TV poplatky pro domácnosti rychle a přehledně https://poplatky.ceskatelevize.cz/domacnost
  6. Zavolal jsem na hvězdička 77 dnes v 8h ráno. Po hodině se mi ozvala slovenská operátorka. Vysvětlovala mi, že na slovensku mají všechno jinak (předčíslí, kód banky...) Odkázala mě na prodejnu, tu mám 60 km daleko, tak že to vyřešíme jinak. Do 14 dní mi přijde SMS o změně. Takže 15.2. ještě zaplatím tu 2násobnou částku ze Sipo, která se mi pak vrátí na Inkaso. Specifický symbol pak zadají oni (Vodafone) a ne banka, jak mají v návodu. Mají to trochu složitější, ale konečně se něco řeší. Děkuji za rady.
  7. Zdravím, Já tam mám Administrátor. U služby mám zeleně odfajfkováno SIPO. Ale není tam červený čtvereček, kde bych to mohl změnit na inkaso. Dle návodu jsem si nastavil inkaso v george cs.
  8. Aby to nebylo tak jednoduché. Projistotu si dám limit na sporožiru na trojnásobnou částku, kdyby náhodou chtěli přičíst hned 3 měsíce a pak 2 měsíce odečíst. Při přechodu na sporožiro mám zadat specifický simbol. Prostředníček to asi nebude :-)
  9. Podíval jsem na to ještě jednou a pořádně. Je to mínus 63 kč. Když porovnám fakturu a výpis ze SIPO, tak jsem přeplácel 71 haléřů. Vypadá to, že mi to vrací. Pak jsem se podíval na lednovou fakturu zaplacenou 20. ledna a porovnal s příští platbou. Leden16. 1. 2022 - 15. 2. 2022 739 Kč Je to dvojitá částka, ale chápu to tak že se u exUPC platilo později a ta částka je za Leden a Únor dohromady. Protože částka za pevný internet je psána poloviční 370,57 Kč. Budu předělávat platbu ze SIPO na SPOROŽIRO, tak se jich na to zeptám jak to je.
  10. https://www.techforum.cz/topic/60673-přechod-na-vodafone-tv/?do=findComment&comment=451170 Díky, je tu 37 stránek o dotazů co se změní a co zůstane, že jsem potřeboval nějaký souhrn. zůstane: TV start, modem, částka kterou platím. změní se: (srovnání platby cca) V exUPC za Leden 400 Kč, 60 Kč za převod, příští platba za únor 800 Kč. Platbu nechtějí 20tého ale 15tého v měsíci.
  11. Už jsem se dostal do můj vodafone. Je tam měsíční poplatek za leden, cca 60 kč za převedení z exupc a že 15.2.2022 budu platit, ale je tam dvojnásobná částka. Doufám, že je to jen platba dopředu, že si tím předplácím měsíc dopředu. Pak je tam něco, že technik vymění mé zařízení. To mi vezmou můj modem technicolor 7200 a dají mi jinný? Je tam nabídka spojení účtů. 1) přihlašuji se telefoním číslem, tam mám pár let (telefon.) 2) teď nově e-mailem (internet+tv start), z exUPC (tam jsem byl 17 let 4 měsíce a pár dní) -----Jaké to má výhody? Bezpečnější příhlašování vlastním silnějším heslem Snadná obnova hesla přes e-mail, který slouží jako přihlašovací jméno Všechny spravované služby na jednom místě Přístup ke službám můžete udělit i svým blízkým nebo v rámci firmy.------- Nechám oddělené. Tv start mi zůstane? Ve vyúčtování je jen internet
  12. Hezké ráno,

    jak mohu převést platby ze SIPA na sporožiro na svém účtu?

    Smlouva je na mě, SIPO na zemřelou osobu, tak potřebuji platbu zrušit a platit ze svého účtu.

    Na poště mi řekli, že to s tou platbou kabelovce zrušit nemohou, nejdříve jí musím odstranit.

    Pak založit nové SIPO na mě a tam převést poplatky rozhlas+TV.

    Jsem zákazníkem exUPC, převádí mě do systému vodafon, zatím mi přišla jen sms s číslem plátce.

    Ověření osobních údajů ještě ne. Takže se do můj Vodafone nedostanu a do můj exUPC už také ne.

     

    Děkuji za odpověď.

    1. Ondra - Vodafone

      Ondra - Vodafone

      @athlon1096 Pěkný den, pokud se už nedostanete do Moje exUPC, tak to s velkou pravděpodobností znamená, že jsme už služby převedli do systémů Vodafonu. Zkuste si tedy nastavit heslo pro Můj Vodafone a komunikaci s námi, uděláte to na adrese https://www.vodafone.cz/registrace. Jestli k převodu dochází dnes, tak zkuste počkat třeba do zítra, kdyby to nešlo okamžitě.

      Co se týká změny způsobu platby ze SIPO na jiný způsob placení, tuto změnu můžeme provést na Lince péče o zákazníky (800777731), v prodejně nebo když nám napíšete přes https://tam.je/forum. Pokud byste měl potíže se získáním hesla, můžete nám zavolat na výše uvedené číslo, případně se zastavte v prodejně nebo v tomto případě pošlete popis celé situace na e-mail poradime@vodafone.com.

       

       

  13. Óčko Black naopak v nabídce Star není. Star není start --- Psali jen jednu změnu: Nova Lady nahradila v základní nabídce Start stanici Óčko Expres
  14. V DVB-T (TV Start) 39 programů + 1 rezerva právě proběhla změna. Na pozici, kde bylo OCKO EXPRESS, je teď NOVA LADY SD. -- Všechny nabídky jsou pro nenáročného diváka. Kdo chce sledovat hodně reklam, sleduje televizi. A už projednávají, jestli zvýší poplatek za ČT, nebo tam vrátí reklamu. Tu opravdovou, nejen sponzor pořadu.
  15. Tv bar., kino, krimi, šlager1, šlager2 a je tam 1 rezerva. Celkem by bylo 6 volných pozic. čt 1,2,3,sport,24,de/art v SD kvalitě, to je dalších 6. Celkem 12 volných pozic v DVD-T. DVB-T
×
×
  • Create New...