Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Standa

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. No asi nerozeznáváte mezi využitím spektra licencovanými zařízeními a rušením. Rušení určitě nebude z mobilních telefonů. Pokud máte podezření na rušení, obraťte se na ČTÚ. To má na starosti kmitočtové spektrum a jeho ochranu.
  2. Celkem by mě co si mám představit pod pojmem ".... ale taky tu mám hromady rušení v LTE pásmu"
  3. Standa odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Puštění následujícího pořadu funguje jak u které stanice a pořadu. Například pokud si pustíš Ulici např podle epg z pondělního podvečera, přehraje se záznam pořízený v úterý dopoledne a podobně ....
  4. Standa odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Bohužel prý podle smluv s programery nelze kontinuálně přehrávat záznamy. Vždy pouze jen konkrétní pořad. Vodafone to povýšil na záznam pouze jednoho konkrétního pořadu (premiéra nebo x- tá repríza). Takže si člověk nemůže přehrát celý pořad, kterÿ programer posunul z důvodu "reklam" (hlavně Novy a Primy). Ale ve VF jsou s tím spokojeni a zákazníci jsou jim ukradeni. Takže dokud na to "budeme" jako ovce koukat, nic se nestane. Prostě je jim to jedno ....
  5. A dělá to u obou zvuků? Já to na TV Samsung a VF boxu nepozoruji
  6. Mě hraje normálně
  7. Máte puštěný zvuk "stereo" nebo DD (Dolby Digital)?
  8. Standa odpověděl na téma uživateli TomBa v Vodafone TV
    Otázkou je, po jak dlouhé době. Pokud je to obratem, asi to půjde. Pokud je to po "měsíci+" tak asi smůla ...
  9. Standa odpověděl na téma uživateli TomBa v Vodafone TV
    Podle fotky je spodní modul stary, z dob UPC - jen CI modul. Technicky by mohly fungovat oba moduly. Když zasuneš modul do slotu, vidíš v menu TV nějaké informace o modulu?
  10. A pomohlo to?
  11. Co takhle zkusit na PC nastavit "natvrdo" port na 1Gbps
  12. No ony se tuším v noci vypínají (omezuje provoz) 5G kanálů z důvodu šetření energií. Takže bych se podíval během dne na to v jaké jsou přijímané kmitočty a pak to samé zkontrolovat po 23 hod. Pak se snad uvidí případný rozdíl. Jinak to vypínání 5G pásma provádějí všichni operátoři ...
  13. EPG

    Standa odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Neproběhl náhodou nějaky upgrade WebOS? Na Samsungu (2015) vidím EPG na 3 dny. Na Philipsovy vidím 7 dni. Vím, že u toho Samsunga dělá problém velikost paměti a stačí smazat nějaké programy a pak se načte více EPG
  14. No nám to vyskočí jako nový příspěvek, takže reagoval na max 2 hodiny starý ...
  15. Standa odpověděl na téma uživateli marek-81 v Vodafone volání
    Ještě možná pozor na to jak je volání účtováno. Vodafone myslím účtuje za 60+60 sec

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.