Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MartinP1208

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Bohužel to možné není, to bych musel navést tak 100metrovy kabel, protože to je přes 2 místnosti, 2 chodby, schodiště, další chodba a potom obývák kde by to bylo zapojené do pc a takové
  2. Porovnam a vyzkousim, u alzy jde zbozi do 14 dni vratit, diky moc za recenze, kazdopadne tech 5G nebude problem jak jsem psal, 5G sit ani nevyuzivam s mym pokrytim viz fotka
  3. No reálně nevim jestli to 5g tady využiju, když tu mam problém zapnout seznam
  4. Zdravím, chtěl bych se zeptat, který modem by jste mi doporučili na bezdrátový 5g internet(net vzduchem) rychlost 150/30 Bohužel jsem řešil přes technickou podporu ze do modemu který mam (Gigacube gen 2.) nejde navést externí anténa, s tím že bydlím v 3 patrovém baráku a když jsem v 1 patře tak mi ten net jede 150/30 a jakmile jdu o patro níže což je uz z kopce tzv v podzemí tak mi net jede 60/5, takze potřebuji modem kam jde pripojit externí anténa. Modem musi taky podporovat tyto frekvence - LTE 800/900/1800/2100/2600 MHz a ideálně i 5G (700/3500 MHz). Tak děkuji všem za rady Nasel jsem tento a vypadá nadějně či ? https://www.alza.cz/tp-link-archer-mr600-d6332942.htm.
  5. Připojený mam i počítač, jakmile spadne wifi, spadne i na kompu a vše trvá
  6. MartinP1208 odpověděl na téma uživateli MartinP1208 v Vodafone internet
    Jaký má vliv napsaný seznam na stránkách na funkčnost ? Ono kdyby to šlo, tak právě stačí jim napsat ze to funguje oni to ověři a přidají to, ale s tím ze to ani nefunguje tak tam očividně něco chybí k podmínkách fungování
  7. A jak se ujistím? Jde na to udělat nějaký test? Každopádně signál na mobilu nevypadává nikdy, o2 signál taky vždy fungoval, taky na bázi 2-3 čárky a jelo relativně stabilně, uvažuji i nad tím zda to neni špatný modem A jak se ujistím? Jde na to udělat nějaký test? Každopádně signál na mobilu nevypadává nikdy, o2 signál taky vždy fungoval, taky na bázi 2-3 čárky a jelo relativně stabilně, uvažuji i nad tím zda to neni špatný modem
  8. MartinP1208 odpověděl na téma uživateli MartinP1208 v Vodafone internet
    Psal jsem jim, poslal jsem jim technické parametry a ještě bez odpovědi, každopádně zkoušeli jsme to jakkoliv, změny apn a nic neprošlo, blokován nebyl, řešil jsem to i na prodejně o2 i na Vodafonu
  9. Tak ma informace byla spatna, internet normalne funguje, akorat proste obcas vynechava a dle meho ztraci signal, podle giga.cube ma 2-3 carky, internet jede stabilne rychle, ale obcas vypadne a je to pruser a ja ze zoufalostvi ho vsude davam pryc, neexistuje nejaka externi antena kterou bych vyvedl na strechu abych mel stabilni signal?
  10. MartinP1208 odpověděl na téma uživateli MartinP1208 v Vodafone internet
    Zdravim, tak bohuzel jsem modem nerozchodil a byl jsem nucen ho prodat, sice jsem ztratny 2000Kč ale neda se nic delat, kazdopadne problem nastava v GIgacube, kdy mi dosahuje signal jen na 2-3 čarky a obcas mi internet vypadava a zasekava se, rychlost je dobra jak funguje jak ma
  11. MartinP1208 začal sledovat O2 5G box
  12. Zdravím, chtěl bych se zeptat zda se někdo podotýká s problémem, že po 23:00 se vypne internet a nefunguje, mam tarif Bezdrátové Naplno 5G a používám modem nejnovější gigacube, neni tam nastaveny nějaký režim spánku nebo tak? Nasel jsem jenom režim WiFi který je vyply, dekuji Adresa : Teskovice, 74764
  13. MartinP1208 odpověděl na téma uživateli MartinP1208 v Vodafone internet
    Hotovo, napsal jsem tam, dekuji
  14. MartinP1208 odpověděl na téma uživateli MartinP1208 v Vodafone internet
    Tarif - Připojení bez kabelu - Naplno 5G (150/30) Modem : TP-Link Archer (Aginet) NX510v. 👉 Jedná se o 5G AX3000 Wi-Fi 6 Telephony Router (model NX510v). Podporuje 5G síť (SIM karta se vkládá do slotu Nano SIM, jak je vidět na spodní straně). Wi-Fi standard: Wi-Fi 6 (AX3000) Má i funkci VoIP (telephony router) – umožňuje připojit telefon. Napájení: 12 V / 2 A Výrobce: TP-Link (Aginet série, často dodávaná operátory jako O2, T-Mobile, Vodafone atd.)
  15. MartinP1208 se přidal ke komunitě
  16. Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda je tady někdo kdo vlastní bezdrátový internet 5G a používá modem od o2, přesněji o2 5G Box, odesel jsem od nich, dostal jsem sim kartu od Vodafone, ale internet se nechce a nechce načíst, děkuji za info Ps : APN v nastavení modemu jsem změnil na Dynamicky, zkusil jsem jenom i 4G ale nemůže se chytit, simka je aktivována, děkuji

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.