Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kaskl

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. kaskl odpověděl na téma uživateli CableG v O Vodafonu
    No internet nemám resp. se nacházím jinde....toto je u rodičů nevím zda VoWifi ale použít u "statického telefonu - vzhled jako klasický telefon"...a hlavně platíme si za normál ní možnost volání. S vyjímkou cca 2 hodin nešlo celý den a večer v 10h stále mrtvé.
  2. kaskl se přidal ke komunitě
  3. kaskl odpověděl na téma uživateli CableG v O Vodafonu
    Bohužel mám obdobnou zkušenost. V dané lokalitě mi nejdou najednou 2 telefony, což si dovolím tvrdit nebude tím, že byl na obou najednou problém. Nejde z nich volat a nejde se dovolat. ...nejsou registrovány v síti. Když zadám do vyhledávače poruch tak mi to píše že je vše v pořádku. Bylo by možná dobré udělat nějaký formulář na nahlášení poruchy jako mají podobné poskytovatelé. Protože v tomto případě rada "zavolejte na podporu z jiného telefonu" není moc geniální. Nahlášením by pak se pak mohl urychlit proces nápravy a hlavně další uživatelé by věděli, že je nějaký problém u poskytovatele a ne u nich

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.