Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Papijano

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Papijano odpověděl na téma uživateli Ritchy v Vodafone internet
    I'll switch to English if you don't mind, my Czech is too basic. This error above is the only strange thing I found in the modem log. Everything works when connected with an Ethernet cable. I also tried connecting the TP-Link router in Access Point mode before the technician came to fix something there, and everything worked fine. I don't know why they sent him, he said that the signal was poor, which I never noticed - the speed and latency were fine... I requested a replacement modem for a better one and just waiting to see what happens next.
  2. Papijano odpověděl na téma uživateli Ritchy v Vodafone internet
    Dobrý den. Jsem spokojený zákazník exUPC, ale teď už ne. V květnu mi Vodafone násilně vyměnil modem Compal od UPC za Vodafone Station 3.1. Od té doby mám neustálé problémy s wi-fi na všech zařízeních – wi-fi „bliká“, prostě se vypíná a zapíná několikrát za sebou v naprosto odlišných časech na různých zařízeních, dokonce i na těch, která jsou 1 metr daleko a v přímé viditelnosti bez zdí. Starý modem fungoval perfektně. Vodafone mi již několikrát změnil kanály, vyměnil zásuvku, kabel a ještě něco v jejich skříňce na patře. Už jsem požádal o výměnu modemu za Vodafone Station Wi-Fi 6, ale zatím mě ignorují. Vodafone mi nabízí svou službu Super Wi-fi, jak mi to sakra pomůže? Toto fórum je moje poslední naděje. Problém není vyřešen, už mě to všechno unavuje a jsem připraven přejít k jinému operátorovi. Setkal se někdo s takovým problémem? Jak jste ho vyřešili? Objevil jsem podivnou chybu "DISASSOC_DUE_TO_INACTIVITY" v logách, přikládám soubor. eventlogs.txt

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.