Přejít na obsah

Lasso1506

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @quadra2030vidím že teď mám 8.02 A našel jsem dostupnou verzi kterou zmiňujete - 8.03: https://en.fritz.com/service/update-news/download/show/eyJkaXNwbGF5IjoiRlJJVFohQm94IDY2OTAgQ2FibGUiLCJ1cmwiOiJodHRwOlwvXC9kb3dubG9hZC5hdm0uZGVcL2ZyaXR6Ym94XC9mcml0emJveC02NjkwLWNhYmxlXC9vdGhlclwvZnJpdHoub3NcL2luZm9fZW4udHh0IiwiaGFzaCI6IjgwMjI2NDI5ZmFmOTJlYmM3MDcwMGQyNjJlZjRhMmNiMTg2ZDA5ZGE4ZDg2MjFkYWY2YTk1YmZmYTdiNWVkOWYifQ==/?cHash=d03d1421cbc217bded534369fba572f5 Bohužel ve WebUI mého Fritzboxu nemám žádné "Update" tlačítko.
  2. @kautskym ano, mám, to je to nejmenší. I Fritzbox hlásí že skrze LAN1 má připojena zařízení s rychlostí 2.5Gb, pro Cable connection si naměřil rychlosti 2100Mbs/420Mbs. WAN download jsem schopen vytáhnout na 1.2Gb/s, pak spojeni zkolabuje (upadne WAN, LAN funguje), v případě uploadu do cloudu jsem dle vnitřního Fritz monitoringu nepřesáhl 200Mb/s. LAN zařízení zcela bez problémů komunikuji skrz 2.5Gb switch plnou rychlostí pres jejich 2.5Gb NICs.
  3. Před pár týdny jsme přešli na Internet Ultra+ Lite (2Gb/400Mb). Výměna Vodafone Station za Fritzbox 6690, technik vyměnil účastnickou zásuvku za dveřma, proměřil zásuvku, proměřil kabel, vše v pořádku, svým měřákem naměřil rychlosti které spadají do definice tohohle produktu. Hned po pár dnech s novým internetem, ale přišlo ejhle a to v podobě toho, že když domácnost chce od WAN využít dostupnou šířku pásma, tak modemu upadne připojení. V administraci Fritzboxu nabíhají Correctable i Noncorrectable errors do milionů na všech kanálech. A WAN připojení se po chvíli výpadku zmátoří a znovu naskočí, případně Fritzbox udělá asi nějaký soft reboot kdy vypadne wifi, ale LAN jede dál. Tak či onak Fritzbox nehlásí odpojený kabel když WAN přestane fungovat, ani nijaký jiný problém, krom těch statistiky o Cable connection a absolutně minimální Downstream rychlost. Tak tedy nahlášeno, návštěva technika proběhla podruhé, přeměřeno, vyměněn kabel mezi Zásuvkou a Modemem, vše ok. První upload do cloudu, bum, internet gone. Dnes jsem začal hledal podobné problémy po internetu, a podle všeho se to asi děje i v Německu, stejně symptomy, dost možná způsobené celým rozvodem po baráku/ulici, nekolik let starý příspěvek na Redditu, s aktualizaci před čtyřmi měsíci, že se řešení nikdy nenašlo: https://www.reddit.com/r/fritzbox/comments/180m822/fritzbox_6690_cable_loses_internet_connection_but/ Jenom sdílím informace o novém produktu, že dost možná ta vysoká rychlost bude hodně náchylná na šumy a rušení, nyní to nadále řeším s VF.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community