Jump to content

Schel

User
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Basic
  • Vodafone mobile services
    Red Basic+
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices and apps
    -
  • City
    Brno

Schel's Achievements

Level 1

Level 1 (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. Ďakujem za odpoveď, ale to čo navrhujete je neakceptovateľné. Je to chyba Vodafonu a podpory, nie moja. Bol som nútený zabiť 2 hodiny tým, že som sa stavil na pobočke, kde boli schopní vraj neexistujúci doklad dohľadať a zadali príkaz k platbe, ktorý nebol samozrejme zadaný. Vodafone svoje problémy prenáša na zákazníkov (dokonca bývalých), keď sa jedná o to niečo zaplatiť, tak jedná exekúciou, aj keď je to chyba Vodafone!!! 🤥 A keby som nebol zavolal náhodou, tak sa ani nedozviem, že tam je nejaké neuhradené vyúčtovanie (opať chybou Vodafonu) a bola by mi prišla rovno exekúcia. 😶🤥 Keď však ide o to vrátiť peniaze, tak sa to nedá a odkážete zákazníka na zdĺhavý proces reklamácie. Nebudem už podávať žiadnu reklamáciu, je však v záujme Vodafonu, aby si urobil poriadky na call centre, kde je prístup už ďaleko za hranicou drzosti. Vodafone? Nie, ďakujem.
  2. Volal som na Vodafone kvoli vráteniu preplatku vo vyúčtovaní po zmene operátora, ktoré mi poslal sám vodafone. Samozrejme mi bolo povedané (doslova), že klamem, pretože taký doklad neexistuje a že mi nemohlo nič prísť na email, pretože v ich systéme vraj nikdy neexistoval, pritom mi roky chodili výpisy a faktúri na email!. Vravel som im na linke dokola, že sa na ten doklad teraz dívam a oni opakovali, že to nie je možné, lebo doklad neexistuje 😮‍💨 Čo ma ale naozaj vytočilo bolo, že vraj mám u nich ešte neuhradenú poslednú faktúru a na konci mi bolo povedané, že by som to mal zaplatiť, lebo sa to bude riešiť exekúciou. Samozrejme, žiadna takáto faktúra mi nikdy neprišla. Moj návrh na to, že im obratom pošlem vyúčtovanie kde je uvedený preplatok, bol opakovane odmietnutý, pretože taký doklad neexistuje a takéto doklady sa vraj nedajú nikde odoslať. V sumáre: Vodafone mi neposlal preplatok, ku ktorému mi poslal doklad a tvrdí, že klamem + naopak požadujú odo mňa platbu za vyúčtovanie, ktoré som nikdy nedostal. Napriek tomu sa mi vyhrážali exekúciou. Dúfam, že táto moja skúsenosť pomože druhým pri rozhodovaní, akému operátorovi sa vyhnúť.
×
×
  • Create New...