Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Komár

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Komár odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    Mě měli taky vyměnit na mou žádost modem z 3.1 na 6. Po cca 25 minutách na lince než paní pochopila co jí říkám, tak mě přepojila na servis, tam se paní divila, že když chci vyměnit modem, tak proč jsem skončil na servisu, že tohle domlouvají operátoři, tak mě zase přepojila zpět, tam mi paní řekla že mi přijde sms od servisáka, kdy mi to přijede vyměnit. Tak jsem jí na to řekl, že bych si to klidně vyzvedl v krámě a nemusíme nikoho blokovat časově a zajdu si tam kdy budu moci během dne. Na to mi řekla, že ne všechny obchody mají modemy skladem, tak jsem jí řekl ty větší v mém okolí, zda může zjistit zda to mají skladem, na to mi už nijak nereagovala, tak jsem řekl, zda by to šlo dovézt třeba do práce a předáme si to z ruky do ruky (starý za nový), zase odmlčení a už hrála i hudba a po té mi rezolutně řekla, že to nejde v žádném případě, že se to musí předat na místě, kde je služba vedena. Tak jí říkám no dobře, co s vámi, chtěl jsem nám všem ušetřit jen čas. Po dvou dnech mi přišla SMS, že technik zítra přijede s modemem mezi 8-10h. Samozřejmě že jsem ten den v uvedenou dobu ráno nemohl. Změnit termín se může jen více než 24 hodin předem. Sms přišla 23 hodin a 30 minut předem :-D V SMS poznámka pro změnu volejte 800 777 731. Pokud vás technik nezastihne, výjezd může být zpoplatněn. Tak si říkám super, volám tam, že v jejich uvedeném termínu nemůžu a chci to změnit a paní, ale to je už méně jako 24 hodin. Tak jí říkám, ale to vy jste mi poslali tuto informaci méně než 24 hodin dopředu, tak jak jsem to asi mohl dříve změnit? Takže paní požadavek nějak uzavřela a pak otevřela nový a že se mi někdo ozve s dalším termínem ještě ten den odpoledne. Dnes je to přesně týden a nikdo se neozval s novým termínem. Jen mi přišla SMS, že se to do 21. 10. vše vyřeší a pak mi přišla SMS, že požadavek byl uzavřen. Tedy za Vdf je vše asi v pořádku a cajk. Ale vůbec nic se nevyřešilo a stále mám starý modem doma. Takže pak se ale nikomu nedivte, že je nasraný jako.
  2. Komár odpověděl na téma uživateli rolfen v Vodafone TV
    To rozhodně nerozporuji a souhlasím s uvedeným. Ale jen jsem chtěl zmínit, že i s tím 1 GB se dá "žít".
  3. Komár odpověděl na téma uživateli rolfen v Vodafone TV
    Mě třeba stačí, ale nepoužívám to denně x hodin. Ale jen občas tam, kde není možnost chytré TV. Máme doma dva kousky a v pohodě. Xiaomi Mi Stick Ale vím, že někteří uživatelé s tímto udělátkem mají trable a pořád se jim restartuje. Ale u nás oba dva jdou. Ale je to už letitý model. Nepoužívám jej tedy na VTV, protože tu jsem v dubnu zrušil. Nechci se nijak s Vámi přít, ale já občas už roky používám tohle a nemám s tím žádný problém a má to právě paměť RAM 1 GB.
  4. Když píše, že nemůže do zdi vrtat, tak asi podnájem a majitel s tím nesouhlasí. Tak mu neraďte vrtat :-)
  5. Komár odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Nebojte, to se vám samo nezmění, to jsou dvě souběžné appky.
  6. Tak to je fantastické, když si dáš tarif s neomezenou rychlostí, tak k němu dostaneš jako bonus 5 x navýšení na neomezenou rychlost. Mít dvojnásobně neomezenou rychlost hned tak někdo nemá. Paráda :-D
  7. Komár odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Ta ztráta chuti nebude z VTV, to bude z té Schillerové. Jen pozor, ať nepřijdete o libido úplně, díky ní.
  8. Komár odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Tak jste se konečně dočkali :-)
  9. Děkuji za vysvětlení. Jako já nechci odejít od Vdf, ale nedává mi zatím jinou možnost. Takže až tu u nás třeba někdy bude Vdf optika, tak se mi zobrazí v nabídce na netu. Ale upload těch 100 je už dnes strašně málo, kor když jsou teď děti na střední a pořád něco někam nahrávají atd.
  10. Stále když si zadám svou adresu na webu Vdf, tak se tam optika nezobrazuje, jen koaxiál. Tak jsem mluvil s někým z Vdf a optika tam opravdu je, ale proč se mi nenabízí na netu mi nebylo odpovězeno, že si dotyčný myslel, že to tam je obé. No není. A teď k cenám optiky. 1000/1000 na prvních šest měsíců za 399,-, pak za 749,-. 2000/? je za 849,- .Modem k tomu je buď za jednorázových 1920,- a nebo 80,-/měsíc. Bohužel je Vodafone dražší než konkurence u optiky. T-M 1000/1000 za 599,-; 2000/1000 za 699,- ceny po prvním půl roce, jinak za 299,- první půl rok u obou variant. Modem je na rok zdarma. O2 1000/1000 za 599,-, první půl rok za 399,-. Modem za 99,-/měsíc. Jako já až se odhodlám pro optiku přes ty problémy v úpravách v bytě s vedením kabelu, tak mi bohužel ten Vdf nevychází dobře.
  11. Komár odpověděl na téma uživateli kotasek v Vodafone volání
    Složitě? Já použil jen to, co píše Vdf. Můj navod to nebyl :-) Já z toho pochopil, že chce vyměnit a ne zmenšit. Zmenšení by měli udělat kdekoliv, je to jen o konkrétních lidech na pobočce.
  12. Komár odpověděl na téma uživateli kotasek v Vodafone volání
    Je to tu napsané dost šalamounsky :-) Jak si vyměním SIM kartu u svého stávajícího čísla? - Vodafone.cz Nová SIM karta pro stávající telefonní číslo se vám může hodit, pokud svou kartu ztratíte, ukradnou vám ji, je poškozená nebo pro nový telefon potřebujete jiný formát SIM karty. Pokud byste měli starší SIM kartu, která nepodporuje LTE, díky výměně za novou se váš telefon podporující LTE bude moct k rychlé datové síti připojit. Všechny SIM karty, vydané od srpna 2013, už LTE podporují a poznáte je podle nápisu LTE v pravém dolním rohu. Při výměně SIM nás můžete požádat také o eSIM (SIM karta je pouze digitální, do telefonu se nahraje přes internet) nebo DvojSIMku (vydáme vám 2 SIM karty k jednomu telefonnímu číslu). SIM kartu vám vyměníme zdarma a můžete si ji objednat jedním z následujících způsobů:Potřebuji vystavit eSIM - návod na přechod na eSIM na této stránce. Potřebuji plastovou SIM - postupujte podle návodu níže. Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby – Moje SIM / eSIM. Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor). Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte požadovaný typ SIM karty a zadejte adresu pro doručení. Novou SIM kartu vám doručíme běžnou poštou až do vaší schránky, proto si ověřte, že máte dobře označenou schránku. Obvykle dorazí během 2 až 3 pracovních dnů. Další možnosti: Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více, kde najdete objednávku SIM karty. SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů. Prodejna Vodafonu - SIM kartu vám zde vyměníme na počkání. Stačí znát administrátorské heslo a mít u sebe doklad totožnosti. Linka péče o zákazníky - výměnu SIM karty si můžete domluvit s operátorem na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě). SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů. Jak potvrdím výměnu a aktivuji si novou SIM kartu?Přecházíte na eSIM a máte ji ve formě papírového voucheru? V tom případě si před potvrzením výměny nahrajte eSIM do telefonu. Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby – Moje SIM / eSIM. Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor). V části Aktivace nové SIM zadejte 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit. Jakmile vám přestane fungovat telefonní číslo na původní SIM, vyměňte si ji za tu nově aktivovanou. Výměnu obvykle provedeme do hodiny od zadání požadavku. Číslo SIM karty Další možnosti: Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo nové SIM. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více zvolte Aktivaci SIM karty a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM. Prodejna Vodafonu - pokud jste o výměnu požádali v naší prodejně, můžete se na aktivaci nové SIM rovnou domluvit. Můžete se také zastavit kdykoliv později. Linka péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77. Je dobré vědět: Pokud máte anonymní předplacenou kartu (nemáte u ní vyplněné osobní údaje), nemůžete si novou SIM kartu objednat v samoobsluze ani v aplikaci Můj Vodafone. Můžete si ji však vyzvednout v prodejně Vodafonu nebo objednat na *77. Nové SIM karty posíláme jako TrioSIM - vylomíte si takový formát, který potřebujete pro svůj telefon (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM). Také si u nás můžete pořídit eSIM. Když svou SIM ztratíte nebo vám ji někdo ukradne, doporučujeme co nejdříve provést blokaci SIM karty, abyste předešli zneužití vašeho čísla. SIM kartu vám můžeme poštou poslat na jméno majitele zákaznického účtu na vámi vybranou adresu v České republice. Ukládali jste si do paměti SIM karty kontakty? Nezapomeňte si je zálohovat - například zkopírováním do paměti telefonu. Pro ukládání kontaktů doporučujeme používat on-line služby s průběžnou zálohou dat, například účet od Googlu nebo Applu.
  13. Když by takhle fungovala VTV, tak nejsem už půl roku u T-M s tv :-D
  14. Komár odpověděl na téma uživateli homberg v Vodafone TV
    No to vrátit jde, ale otázkou je pak za kolik. Protože mi bylo řečeno operátorkou, že když mám vyjednané slevy na konkrétní balíčky a nějaký balíček bych zrušil, tak jsem o tu slevu přišel a měl bych to opět za plnou cenu. Jedině si to pak zase "vyhádat".
  15. Komár odpověděl na téma uživateli Lukáš Šemnický v O Vodafonu
    Na informaci jak ušetřit na předplatném jsem nikdy nenarazil na stránkách Xboxu, já tohle znám právě jen z pařanských webů. A zapomněl jsem na důležitou věc. Když si to člověk chce aktivovat za tu výhodnější cenu, tak už nesmí mít aktivní game pass, musí se počkat až to vyprší a pak to lze provést.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.