Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Komár

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Nebylo to jen u Vdf, zrušili mi tarify i jinde. Prostě ti nabídnou nový, sexy, parádní, dokonalý tarif a jak jsi napsal, bývá pro tebe dost často nevýhodné (protože za více peněz dostaneš i to, co vůbec nechceš), tak se rozloučíte a služba se ukončí. Zdražovali myslím i pak volání jinam, SMS atd. Už si konkrétní změny nepamatuji, nebylo to důležité, abych si je pamatoval do budoucna, když jsem to pak změnil na jiný tarif u nich.
  2. Naivko :-) Si piš, že můžou. Už mi takhle zrušili tři tarify v historii. Zrušit či změnit tarif operátor může. Musí však splnit řadu podmínek - iDNES.cz Mobilní operátoři mění smlouvy, jen tak a legálně. Nesouhlasíte? Odejděte - Prima Ženy Když operátor zruší tarif, sami si vyberte řešení. Můžete i odejít jinam - iDNES.cz Taky jsem míval Odepiš, ale pak jsem si jej převedl na jiný tarif, když s tím začali dělat krky. Měl jsem i od Oskara tu volací předplacenku, ta ve své době byla fantastická, ale jak se objevil "neomezený" tarif, tak po čase propadla.
  3. Ani vám to nutit nemusí, stačí když po čase suše oznámí, že původní tarify ruší a převedou je na nové. Buď berete nebo ne. Tohle je běžná praxe napříč velkou trojkou.
  4. Komár odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    I převaděč spojitosti došel :-) Zoltan :-D
  5. Komár odpověděl příspěvek k tématu v O Vodafonu
    Vždy ti slevu právě nedají a nebo ti nabízejí takové nesmysly, že na ně nepřistoupíš pro změnu ty. Už párkrát se mi stalo, že jsme si popřáli hezký den a šmytec. Musíš to pak zkusit zase jindy a modlit se, ať mluvíš s někým v pohodě a ne s drsoněm.
  6. To byl ten odkaz na @dad18 v plavkách? Pro silné nátury a gurmány. Stejně to opět skončí nijak, že se nic neděje a vše je v naprostém pořádku. Divadlo pro lid.
  7. Komár odpověděl na téma uživateli Slamb v O Vodafonu
    Dva týdny pořád nic, tak jsem tam znovu volal a světe div se, nový modem už je doma a jen dva dny od volání po těchdvou týdnech. Nezlobím se na vás, jen se tomu směji.
  8. Komár odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Kor, když jsou u neomezených tarifů, omezená. Jak si to pak hlídat? :-)
  9. Komár odpověděl příspěvek k tématu v O Vodafonu
    Hodně solidní rozptyl v nabízených cenách z retenčního. Až si někdy připadám, že skoro Vdf okrádám:-D
  10. Bylo to myšleno s nadsázkou, proto jsem tam dal smajl. Uvědomuji si, že to není podřadná služba, ale rovnocenná. Prostě se to jen jinak hradí. Nechtěl bych už řešit a hlídat si kredit. Dětem jsem od čtvrté třídy pořídil paušál i když jej nepotřebovaly, ale nechtěl jsem řešit, aby musely řešit to, zda si můžou komukoliv zavolat a nemusely si hlídat čas a kredit. Ale dnešním dětem stačí data, ve výpisu vidím, že vůbec nevolají a neposílají SMS. Ale jen rozumný datový tarif pro ně neexistuje. A platit 300,- za neomezený Super, je vážně super. Nic lepšího pro mě, pro ně na trhu není. I mamce jsem ukázal, že mít paušál je pro ní daleko levnější varianta, než si pořád dobíjet a řešit cenu hovoru. Tahle má senior paušál za 260,- u T-M a je nadšená, že nic neřeší a jen si volá s rodinou, s přáteli a doktory. S kreditem pravidelně nabíjela 350-400,-/měsíc a musela si hlídat čas. Ale chápu, že jsou lidi, co ani za rok neprovolají 200,-. Pro ty je kredit jasná volba.
  11. Komár odpověděl příspěvek k tématu v O Vodafonu
    Ty jo, tak ta cena je děsivá v porovnání se mnou. Já s nimi mluvil tento týden a stihl jsem to tedy s hodně odřenýma ušima a co já čím vším ještě.
  12. Komár odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Dobře mi tak, že nemám nárok na dárek, když jsem odešel, ale na který nemáš nárok ani ty, jako věrný :-D A teď si představ, když se vrátím, tak já ten dárek dostanu, ale ty ne. Nepřijde ti to jako absurdní?
  13. Vracet se k předplacence? Tak se začneme oblékat zase do kožešin a bydlet v jeskyních :-) Ale upřímně, to co v poslední době Vdf nějak na nás pořád zkouší, tak už mě s tím pěkně ****. Ale nemít ty ceny co u něj mám, tak stejně nevím kam jít :-D
  14. Komár odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Staří, tedy stávající klienti můžou jen nadále platit a mít radost z toho, že nově lapení ptáčci dostanou dárek. Vánoce jsou o přejícnosti přeci. Vdf to s námi, s vámi myslí vždy jen dobře.
  15. U mě to je navýšení u tří čísel o 7,77 %. Jak krásně Vodafounní. U dalšího čísla to je navýšení o 7,65 %. Celkem navýšení o 110,-/měsíc. Díky.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.