@TechnikusAhoj, diky, jde mi o to že momentálně nemám telefonní číslo, tak se ptám zda bude velký problém když ho tam nezadám, zda se mi vše doručí v pořádku i když mě kurýr nebude moc kontaktovat?
@Martin - VodafoneDobrý den, mohu tedy poprosit o odpověd?
Rád by jsem si tarif objednal a nabídka platí už jen do 31. října. Půjde mi tedy tarif objednat když při vytváření objednávky nezadám telefonní číslo? Děkuji za odpověď. Jančík
@tomus zdravím, díky, ale byla to karta od jiného operátora a byla to obyčejná sim z obchodu, takže o to ani nějak nestojím.
Ale mám právě zájem o ten tarif. Ale potřebuji vědět zda proběhne vše v pořádku když při vytváření objednávky nezadám telefonní číslo.
@Martin - VodafoneDobrý den,
Myslel jsem to tak že momentálně nemám telefoni číslo jelikož jsem ztratil telefon. A potřebuji si objednat nové i s tarifem. Ale bohužel se nedostanu na pobočku. Je tedy nějaká možnost si objednat tarif i bez zadání současného telefonního čísla? Měl by jsem zájem o tarif Premium5G s airpody. A při objednání to po mě chce současné telefonní číslo. Je tedy možnost objednat to i bez zadání čísla? A proběhne vše v pořádku když tam telefonní číslo nezadám?
Děkuji