Přejít na obsah

Zla Mrcha

Uživatel
  • Příspěvky

    4
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    -
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    -
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Hell

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Zla Mrcha's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Reacting Well
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Zla Mrcha

    Výměna SIM karty

    Ano, pokud si rozkliknu popisek videa, tak je to posledni veta. Kolik lidi tohle udela? Pokud nechcete, aby vasi zakaznickou peci zahlcovali blbecci, jako ja, tak to napisete do nazvu videa nebo na to upozornite primo ve videu v prvnich sekundach. Protoze podle komentaru u videa nejsem prvni a vsadim se, ze nebudu ani posledni.
  2. Zla Mrcha

    Výměna SIM karty

    A treti moznost, kdy uz cislo funkcni nemam, protoze jsem postupoval presne podle vami vytvoreneho videa, ve kterem ste s moznost, ze nekdo muze mit eSIM na papire, vubec nepracovali? A k puvodnimu papirovemu QR kodu ted nemam jak se dostat a nebudu mit minimalne nekolik mesicu, vzhledem k tomu, ze dlouhodobe ziji v zahranici? (pokud onen QR kod jeste nekde vubec mam)
  3. Zla Mrcha

    Výměna SIM karty

    Aha, takze jakysi kontaktni formular existuje, jen je dobre schovany, aby ho nahodou zakaznici nenasli? Proc neni vice viditelny? A ano, bylo by super zavolat z Vodafone cisla ze zahranici, kdyby to cislo nebylo kvuli chybe Vodafonu aktualne mimo provoz. Docela bych ocenil vraceni penez za tech 40 minut cekani. Jak moc Fér™ v tehle situaci Vodafon bude?
  4. Jedna otazka mi vrta hlavou, proc je zakaznicka podpora Vodafonu tak nepouzitelna a zasekla v devadesatkach? Koupil jsem si novy telefon a jelikoz ziju v zahranicim, pouzivam na nem krom klasicke SIMky i druhou eSIMku od Vodafonu. Rikal sem si, ze zmenit eSIMku z telefonu na telefon bude brnkacka, dokonce sem objevil video primo od Vodafonu, ktere cely proces popisovalo krok za krokem. Deaktivoval sem tedy SIM na svem puvodnim telefonu, jdu do Samoobsluhy, jak radi video a ejhle, na miste, kde ma byt polozka s aktivaci eSIMkarty neni nic. Parkrat tedy stranku refreshnu, odhlasim se a prihlasim, stale nic. Objevim chatbota doufaje, ze me propoji s nekym, kdo mi s tim pomuze. Jenze chatbot je jen glorifikovane FAQ.. Tak hledam alespon podporu zkrze zpravy / email. Preci jen sem overenej zakaznik, v samoobsluze by mi snad mohlo byt umozneno bavit se skrze zpravy? Samozrejme ze to nelze. V dobe, kdy ma chatovaci podporu s lidskym personalem i kdejakej maloobchod v Horni Dolni, nadnarodni korporace a jeden z nejvetsich operatoru v zemi vyzrizuje problemy jen pres telefonni hovor. A nebo vas soupne sem, na forum, kde si zoufali zakaznici muzou poradit navzajem, protoze Vodafon nechce platit vic lidi na sve zakaznicke podpore. A protoze je moje ceske telefoni cislo aktualne nepouzitelne, volam z firemniho zahranicniho telefonu. Na ceskou linku se to asi prodrazi, ale predpokladam, ze muj problem nebudu resit pul hodiny, zejo? Zejo? Ve fronte na operatora sem byl 40 minut. Slovy ctyricet minut. A pak sem to tipnul, protoze na tohle fakt nemam nervy. Pripadal sem si jak kdyz volam televizni vestkyni po pulnoci. Kolik na vasi zakaznicke lince pracuje lidi? Pet? Rad bych tedy dostal jako spravna Karen vyjadreni nekoho z managementu, protoze tohle fakt neni problem radovych zamestnancu Vodafonu, ale lidi, co rozhoduji, ze se podfinancuje zakaznicka podpora tak, ze je to peklo jak pro lidi, kteri pracuje na pozicich podpory, tak pro vsechny zakazniky, ktere podobna zkusenost odradi si na cokoli v budoucnu stezovat. Predpokladam, ze oblibena cetba vyssiho managementu je Zamek od Kafky.
×
×
  • Vytvořit...