Před cca 4 měsíci začal Vodafone obtěžovat nevyžádanými, zcela irelevantními, nesmyslnými, opakovaně mnou odmítnutými, mými opakovanými stížnostmi
zakázanými e-maily a SMS na všechna má tlf. čísla, e-maily a SMS oznamujícími, že člověk zaplatil fakturu. Na mé opakované žádosti a stížnosti pracovníci
Vodafonu odpovídají pouze dokola "je to tak nastavené, nejde to změnit". Proto byla na subjekt Vodafone podána úřední stížnost na O P A K O V A N É
obtěžování subjektem Vodafone, stížnost ze dne 230712 11:27 (ÚOOÚ přijato 230712 11:27:32, identifikátor UOOUX00G7Y7F), k č. j. UOOU-03110/23-5 a sp.
zn. UOOU-04604/22. Každý další opakovaný obtěžující e-mail a každou další opakovanou obtěžující SMS přeposílám ÚOOÚ k podané stížnosti jako důkazy.
Všem shodně obtěžovaným doporučuji podat na Vodafone stížnost k ÚOOÚ. Věřím, že ÚOOÚ zjedná ve věci nápravu a Vodafone dostane pořádně mastnou
pokutu za opakované obtěžování naprosto nesmyslnými sděleními.