Přejít na obsah

ESO

Uživatel
  • Příspěvky

    2
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    -
  • Vodafone mobilní služby
    Basic
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    -
  • Místo odběru služeb Vodafone
    neznám

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

ESO's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • First Post
  • Reacting Well
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Větší hloupost snad ani nešla napsat pane administrátore Marku. A kdyby to nebyla hloupost, bylo by to doznání Vodafonu k porušování zákona do 04/2023... A že jsem tak smělý pane administrátore Marku, kde že se v z. č. 127/2005 Sb. nachází onen "ČLÁNEK"? Já jsem přesvědčen, že ÚOOÚ subjektu Vodafone ve věci opakovaného obtěžování důkladně vysvětlí ustanovení Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, dále ustanovení z. č. 110/2019 Sb. a z. č. 480/2004 Sb.
  2. Před cca 4 měsíci začal Vodafone obtěžovat nevyžádanými, zcela irelevantními, nesmyslnými, opakovaně mnou odmítnutými, mými opakovanými stížnostmi zakázanými e-maily a SMS na všechna má tlf. čísla, e-maily a SMS oznamujícími, že člověk zaplatil fakturu. Na mé opakované žádosti a stížnosti pracovníci Vodafonu odpovídají pouze dokola "je to tak nastavené, nejde to změnit". Proto byla na subjekt Vodafone podána úřední stížnost na O P A K O V A N É obtěžování subjektem Vodafone, stížnost ze dne 230712 11:27 (ÚOOÚ přijato 230712 11:27:32, identifikátor UOOUX00G7Y7F), k č. j. UOOU-03110/23-5 a sp. zn. UOOU-04604/22. Každý další opakovaný obtěžující e-mail a každou další opakovanou obtěžující SMS přeposílám ÚOOÚ k podané stížnosti jako důkazy. Všem shodně obtěžovaným doporučuji podat na Vodafone stížnost k ÚOOÚ. Věřím, že ÚOOÚ zjedná ve věci nápravu a Vodafone dostane pořádně mastnou pokutu za opakované obtěžování naprosto nesmyslnými sděleními.
×
×
  • Vytvořit...