Přejít na obsah

Martin84

Uživatel
  • Příspěvky

    4
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Start
    Basic
    Super
    Premium
    Start Profi
    Basic Profi
    Super Profi
    Premium Profi
  • Vodafone mobilní služby
    Basic+
  • Vodafone televize
    Základní
  • Vodafone zařízení
    -
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha 6 Vokovice

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Martin84's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Tak a už mám toho dost. Teď mi přišla SMS VF info, že mi byl aktivován nový tarif Start 130 ... no to už si ze mě někdo dělá asi srandu .. 8 dní po samovolné aktivaci a 7 dní poté, co jsem musel sám změnit tarif na drahý neomezený ... volám @Veronika - VodafoneTakže včera jsem se po dlouhém čekání na lince dovolal. Proč mi byla zaslána SMS o změně tarifu nikdo není. Co bylo 15.8. nastaveno, to tam prý stále je. Kdy bude provedena oprava poškozeného kabelu také nikdo neví. Nikdo z Vodafone opravu neurguje a bylo mi doporučeno, abych volal každý týden já a opravu urgoval já přes Vodafone. Neví se ani, kdy bude přibližně oprava provedena či zda se tomu někdo u té třetí firmy vůbec věnuje. Jaké "zjištění podrobností" jsem se měl dozvědět... fakt netuším, vše při starém. Péče o zákazníky nulová.
  2. Tak, aby toho nebylo málo, najednou začal být v domě a jeho okolí slabý mobilní signál. S Vodafone začínám těžce ztrácet trpělivost. Začal jsem platit neomezená data na mobilu a i na několik minut ztrácím signál tak, že jeho síla sotva vystačí na jednu čárku. Telefonovat jde zatím normálně bez ztráty spojení. Na služebáku mám T-mobile a tam zajisté žádný takový problém není. Musím podotknout, že bydlím na Praze 6 ... žádná vesnice mimo civilizaci.
  3. Dobré ráno, tarif, který jsem dostal místo mého dlouholetého (50) a plně dostačujícího byl tuším 130, ale i se slevou vycházel na 220,- místo mých původních 135,-. Kvůli zrušení neomezených dat jsem ale musel přejít na tarif Super, kde je částka 549,- Kdyby vše bylo dle toho, jak jsem chtěl, platil bych stále 135,- za mobil + 369.- za pevný internet s modemem, tj. 504,-. Měl bych normálně tarif na mobilu a doma wifi a televizi Teď však budu platit 549,- pouze za mobil/ wifi doma ... a musím podotknout, že né moji vinnou Včerejší příspěvek jsem napsal právě poté, co jsem se dozvěděl, že pro mě vaše oddělení péče o zákazníky, nemůže dál nic udělat a abych mohl alespoň nějak fungovat, tak si musím platit neomezená data na mobilu. Po skoro 25letech u Vodafone/Oskaru a 20 letech u UPC bych čekal více ...
  4. Po letech jsem chtěl začít opět používat pevný internet a televizi přes původní kabel UPC. Nejprve moji objednávku někde ztratili a nikdo se neozval a týdny v háji. Volal jsem tedy znova a tentokráte už se dostalo i na výjezd technika, po kterém jsem potřeboval prodloužit kabel, protože původní byl krátký a nedosáhl do technické místnosti nového domu. Asi hodinu běhal kolem a zjistil, že v kabelu je slabý signál a odjel. Po víkendu přijel s kolegou a zjistili poškození kabelu v chodníku 14 metrů od mého pozemku. Vzhledem k tomuto jsem dostal na dobu do vyřešení opravy bezplatně k dispozici neomezená data na mobil, což vyřešilo pouze internet s mobilem trvale v nabíječce ale tak aspoň něco. Dva dny zpět mi byl bez mého vědomí změněn tarif na dražší a tím jsem přišel i o tato neomezená data, respektive data by byla přes, na novém tarifu, automaticky nastavené aktivace placených balíčků dat, což je lichva a sám bych si je nikdy neaktivoval. Toto jsem zjistil poté, co jsem během 5minut přišel o všechna základní data na novém tarifu, který byl aktivován zcela nečekaně bez mého vědomí (původní tarif byl zrušen). Peníze za automaticky nastavené datové balíčky snad dostanu zpět, ale přišel jsem o výše zmíněná neomezená data po dobu řešení opravy kabelu. Ústní dohoda tedy neplatí a teď si musím platit normálně tarif s neomezenými daty za mnohem vyšší cenu a pomalejší rychlost, než kolik bych měl a platil na pevném internetu, kde bych měl i televizi. Bohužel již dva měsíce čekám na opravu poškozeného kabelu v chodníku a nikdo neví, kdy bude oprava provedena. Prý je vše předáno třetí straně, žádný časy nejsou známy a Vodafone to dále nezajímá. A tak čekám, platím a čekám ... snad v zimě se bude chodník kopat lépe, nevím ... Má někdo podobnou zkušenost a ví, jaké jsou časy provádění oprav kabelů v chodníku? Dočkám se letos?
×
×
  • Vytvořit...