Přejít na obsah

JirkaH2

Uživatel
  • Příspěvky

    1
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Start
  • Vodafone mobilní služby
    Red Basic
  • Vodafone televize
    Základní
  • Vodafone zařízení
    Vodafone Station
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Louny

JirkaH2's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Dobrý den. Vzhledem k okolnostem jsem byl donucen vaším velice ochotným operátorem sepsat několik stížností na váš systém, vaše služby a v první řadě na chování vašich operátorů na lince zákaznické podpory. První stížnost chci směřovat přímo na pána, který se mnou naposledy hovořil na zákaznické lince. Jeho komunikace připomíná jednání zástupců naší české vlády - když mu položíte jednoduchou a jasnou otázku odpoví vám úplně na něco jiného nebo mlží a odvádí hovor úplně někam jinam! Není to náhodou nějaký příbuzný Babiše nebo Fialy? Ta podobnost je velmi nápadná. A když už mi dojde po x snahách mu problém vysvětlit po lopatě trpělivost kvůli jeho věčnému odchylování se od tématu začne pomalu brečet, stěžovat si a přepne se do režimu, ve kterém se domnívá, že ho snad uražím. O jeho ochotě se také musím nehezky zmínit. Po několika žádostech, aby mi teda sepsal reklamaci na nesrovnalost, kterou jsem s ním řešil mě stejně odkázal na nějaké vaše stránky ať si to udělám sám. Takové jednání jsem ještě nikdy s žádným z operátorů u mnoha společností nezažil. Chápu, že nějak si člověk na živobytí vydělávat musí, ale když ho to nebaví měl by zkusit dělat něco jiného. Pokud už tohle teda není několikátý neúspěšný pokus. Druhá věc a vlastně ve spojení s třetí, kterou jsem s vaším kolegou neúspěšně řešil je vaše automatická aktivace balíčků. O kterých jsem neměl vůbec žádné tušení. Váš kolega něco říkal o oznamovacích sms, kterých si opravdu člověk, který není 20x za hodinu na telefonu nebo nepoužívá SMS zprávy a má je ztišené na pozadí opravdu nemůžete všimnou! Ale to se mi vašemu kolegovi vysvětlit. Asi má úplně jiné představy o kterých je přesvědčený, že jsou nejlepší a měl by se jimi každý řídit. Každopádně jsem si všimnul hned nesrovnalosti kvůli vyšší ceně vyúčtování, které se mi ukázalo ve vyúčtování. I přes to jsem volal na vaši zákaznickou linku, kde jsem hovořil s paní, která mi řekla, že momentálně nevidí žádné aktivované nadstandardní služby za které bych měl přeplatit. Ale ani to váš kolega nepochopil, ikdyž jsem mu to úplně stejně několikrát vysvětloval. Stále se jenom do telefonu divil, že volám až po takové době! Takže teď k té reklamaci, kterou podávám po takové době kvůli vašemu velice špatnému systému. První reklamaci udávám na vaše automatické aktivace balíčků a velice špatný oznamovací systém přes sms. Normální postup je, aby ke každé aktivace až po fyzickém potvrzení zákazníka. A druhou reklamaci z důvodu první reklamace na automatickou aktivaci balíčků. Vrácení proveďte odečtem z příštího vyúčtování. Děkuji konečně za pochopení a spolupráci. S pozdravem Hrubeš J.
×
×
  • Vytvořit...