Jump to content

jirka

User
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

jirka last won the day on December 12 2022

jirka had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 300 Mb/s
  • Vodafone mobile services
    Basic
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Cisco
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

jirka's Achievements

Level 1

Level 1 (1/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • First Post
  • Week One Done
  • Dedicated

Recent Badges

3

Reputation

  1. Již přes měsíc řeším problém se špatným signálem kabelové televize Brno-Bystrc . Kontaktoval jsem 3krát telefonicky podporu Vodafonu, ale dostalo se mi ujištění, že problém není na jejich straně a abych si vyměnil přívodní kabel k televizi. To jsem udělal, ale stále stejný problém. Od vstupu do bytu k problematické televizní zásuvce je to cca 10 m a pak ještě 3m kabel. K druhé zásuvce v bytě, kde problém není, je to asi 6 m a 1,5 m kabel. Tam ale signál také není 100%. Nevím, jestli by ty čtyři metry mohli být takový problém. Na všech multiplexech problematické zásuvky mi to ukazuje signál do 70%, ale problematické multiplexy s nepoužitelným kolísavým signálem jsou tyto: 538000, 562000, 602000,610000, 618000, 650000,714000,730000, 770000, 778000 MHz. Chvilku to jede a pak to vůbec nejede. Nevím co by na těchto frekvencích mělo rušit, protože v Brně DVB-T2 je na jiných frekvencích. Jediné co mě napadá, že chyba je ve zdi nebo v zásuvce, ale co by se mohlo změnit, když do listopadu to fungovalo bez problému? Chyba televize to není, ověřoval jsem si to na druhé televizi ze stejné zásuvky.
  2. Tak už je vše přes týden v pořádku. Telefon vyměněný a v pronájmu tak jak to bylo. Děkuji za pomoc.
  3. Bohužel paní na telefonu nám řekla, že se někdo do dvou dnů ozve a již je to více jak týden a nikdo se neozval.
  4. Zdravím. Pokouším se dohledat na stránkách od Vodafone nějaké informace k pronájmu telefonu k pevné lince. Ani v ceníku a ni přímo na e-shopu jsem nic nenašel. Nějaká dobrá duše mi poradí? Mám službu Telefon 30 (přechod od UPC s pronajmutým telefonem, který přestal fungovat). Děkuji.
×
×
  • Create New...