Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim, dosel nam vypis uctu a je tam nauctovano o 500,- vice, nez by melo...mel jsem tarif 5M a presel jsem na Classic tudiz ceny by mely odpovidat, jedna se mi o to, ze nevim kde se ta 500ka vzala...jestli uctuji aktivacni ci deaktiacni poplatek, ktery cini 499,- tak jsou to pekni zmrdi.... :roll::evil: .... protoze za zmenu sluzby mi nauctovat 500,- to si dovoli vazne jen odvazlivec...

 

Obracim se tedy na Vas jak jste na tom vy s cenou za internet po prechodu k novemu tarifu... ???

 

Diky za info

Odesláno

neco takovyho ti nemuzou uctovat, protoze zmena je preci zdarma

Odesláno
Obracim se tedy na Vas jak jste na tom vy s cenou za internet po prechodu k novemu tarifu... ???

 

No já se taky nemůžu nějak dopočítat, potom, co koukám na tu cifru na inkasu. :? I když není to u mne tak drastické jako u tebe.

 

Měl jsem do začátku dubna TV nabídku Supreme za 1099 Kč + internet Turbo 3M za 772 Kč. Tj. 1871 Kč dohromady, ale ještě tam byla sleva 50 Kč za dvě používané služby. Začátkem dubna jsem přešel u internetu na tarif Light za 779 Kč, tedy o 7 Kč víc, sleva se změnou tarifu byla zrušena, tv nabídku Supreme jsem si nechal. Když dám tedy dohromady Supreme 1099 Kč + internet Light 779 Kč, tak ať počítám jak počítám, dopočítám se k částce 1878 Kč. Jenže na inkasu mi Karneval Media nauctoval 1952 Kč. Rozdíl tedy 74 Kč v můj neprospěch, ke kterému přišli bůhví jak. :evil:

Odesláno

Jj ja mel platbu karnevalu 1759 mesic zpet ... TV za 499 a internet 5M ted netusim za kolik byl ale bylo to neco kolem 1300 a mel jsem jeste placenou verejnou za 70kc mesicne... + tam byla ta sleva za odber 2 sluzeb...

 

Ale ted na to koukam a mam 2027,- pritom odebiram Classic za 1224,- TV komplet za 499 + mi bylo receno ze verejnou pevnou stalou dostanu za tech 1224 ze mi zustane ta placena... at pocitam jak pocitam melo by to byt 1723,- jenze kde se vzalo tedy tech 304,- Kc do 2027,- je mi zahadou?

Odesláno

Tak ja na tom sem opacne. Doted sem platil 499 za tv + 1050 za T5, to je 1549 Kc. Po zmene na 599 za tv a 555 za net, to je celkem bych mel platit 1154 Kc. No a prislo k zaplaceni 712 Kc :lol: Tak ja vazne nevim kde je chyba. Ale co, kdyz chcou min tak tim lip.

Odesláno
nauctovano o 500,- vice, nez by melo...mel jsem tarif 5M a presel jsem na Classic tudiz

 

Jo u mě něco podobnýho. Měl jsem 3M+99 , od 01.04.07 Light a taky na výpisu 500,- v můj neprospěch. Zítra dostanou zjebáno na infolajně.

Odesláno

to jste jeste dobre dopadli :-)

 

v breznu jsem objednaval zmenu z komplet nabidky na zakladni nabidku a sport balicek.

po 2 mesicich cekani! mi nastavili uplne neco jineho (HBo kompletni filmovy balicek za 400) kdyz jsem jim to psal, tak ho po 5 dnech vypli, ale to co jsem si objednal jelo jen z poloviny, dnes sportovni balicek uplne vypnuli, vubec s nima neni rozumna rec :-)

na kontakt centrum se neda dovolat, nemam na telefonu tonovou volbu, protelefonoval jsem pres 50czk a operatora jsem se nedozvonil, za mene sluzeb ted platim o dve kila vice a to se vyplati.....

Odesláno

Toto odešlo dnes přes web, faxem i písemně na Karneval:

 

Vážení,

považujte tento dopis za reklamaci vyúčtování služeb. Dne 09. 05. 2007 jsem obdržela vyúčtování služeb a to ve výši Kč 1437,-. 08. 01. 2007 jsem uzavřela smlouvu na dobu určitou na nabídku Komplet 12x201 s tím, že jsem zároveň odebírala i službu internetu Turbo 3M. Obchodní zástupce mě ještě „zapomněl“ informovat, že od zapojení do konce měsíce je to bez uvedené slevy a že měsíc před vypršením smlouvy musím oznámit, že o další poskytování služby Komplet nemám zájem a to za man. poplatek 200,-Od 01. 04. 2007 jsem pouze změnila objednaný tarif internetu na Light, za který je platba ještě víc než za tarif Turbo 3M. Z tohoto důvodu mne velmi překvapila celková částka za služby. Kontaktovala jsem, resp. manžel Vaší infolinku. Pokud pominu čekání cca 20 minut (další mé náklady) na spojení s Vaším jistě „velmi“ zaneprázdněným specialistou, tak bylo sděleno toto. Nejdřív manžel mluvil s p. Broučkem, který sdělil, že při účtování vznikla chyba a že předá tento problém na účetní oddělení k vyřešení a že částka cca 500,- bude v následujícím období odečtena a akce na TV bude nadále pokračovat tak, jak bylo sjednáno ve smlouvě, protože pořád využívám služby Karnevalu a pouze došlo ke změně internetového tarifu. Manželovi to ovšem nedalo a provedl na infolince kontrolní telefonát. V něm mu slečna či paní Lamačová, řekla, že vše je v pořádku, protože došlo k jakémusi rozbalíčkování sbalíčkovaných služeb (toto vyjádření mne velmi pobavilo) a že už nevyužívám akci, protože nemám balík služeb Karnevalu (připomněla mi reklamštinu pana Čtvrtníčka, že Karneval je tu jak, kdy a jak, pro koho). Předpokládám, že nahrávky rozhovorů máte k dispozici, pokud se tedy záhadně neztratily. Takže asi nemám žádnou smlouvu s firmou Karneval, i když na každém papíru je napsáno „Nečekejte, bavte se“. Teď se opravdu nebavím. A chci po Vaší firmě vysvětlení. Protože ve Vaší firmě asi levá ruka neví, co dělá pravá. Na svých internetových stránkách máte uvedeno něco, SPECIALISTA řekne něco a jiný SPECIALISTA řekne o 180 stupňů úplně něco jiného. Takže na závěr této reklamace mám pár dotazů. Která verze SPECIALISTY je správná? Jak mi budou nadále účtovány Vaše služby?

Odesláno

zbytečně ofenzivní, mě taky došel výpis sipa za květen a místo light účtovali pořád turbo (nemluvě o tom, že změnu na ten light neprovedli jak měli), na infolince mě řekli že provedou změnu a rozdíl v ceně doplatí příští měsíc, pokuď se takto stane, není důvod se moc rozčilovat, pokuď se tak nestane tak je ovšem taky sjedu.

Odesláno

Ofenzivní možná, ale mám problém při každé změně nějakého tarifu, nebo využití akční nabídky. P.S.: Jsem státní ouřada :evil: a tak jsem zvyklej psát jednoduchou věc na hodně řádků, aby to vypadalo chytře. :lol: a ještě PPS: volal jsem tam po třetí (naštěstí mě to z PC za 0,37 Kč netrápí) a mluvil jsem zase s nějakým chlapem a z rozhovoru vyplynulo, že ta kolegyně musí být blondýna. Potvrdil mi to, co ten první. Jen taky mluvil, že už nedají tu slevu 50,- za souběh služeb, což nechápu, když mám pořád dvě služby od Karnevalu a s UPC nemám nic společného. Takže jsem zkusil do faxový i poštovní reklamace, aby mi vrátili 2x201,- za TV protože mi do květnovýho SIPa hodili plnou palbu za květen i nedoplatek do plný ceny za duben a taky aspoň pokus o 2x50,-. No uvidíme. Dám vědět.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community