Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Před měsícem jsem dostal maila, kde mi bylo sděleno, že mé účtovací období bude začínat 28 dnem v měsíci. Dnes o půlnoci se tak stalo, počitadlo mi bylo vynulováno. "To jsem měl kliku"- říkám si, neboť už jsem měl přetočeno lehce přes 20GB.

Ale to by nebyl Karneval, aby nepřekvapil. Dnes v 10:58 jsem přijal nepopulárního maila o překročení limitu a následné snížení rychlosti. A tak se také stalo... horší než dial-up!

A tak si to shrnu: na stránce http://home.karneval.cz mi počítadlo ukazuje, že mám přeneseno necelých 700MB, v tom okamžiku dostanu maila o překročení limitu a následuje omezení, které způsobí, že služba Internet Turbo je nepoužitelná, a zřejmě bude v pytli celý víkend, protože na mé vzteklé maily odpovídá pouze automat a na telefonu je záznamník.

Už mi tedy začínají sr*t, před týdnem to lezlo jako šnek kvůli podělanejm proxynám a teď zas tahle bota. To není Kocourkov, ale spíš rovnou BORDEL (za ty prachy)!!! :evil::evil::evil:[/url]

Odesláno

Nediv se, Karneval je jediná velká společnost, která nemá o víkendu infolinku s operátorem. Jen se divím, že společnost která buduje síť v takovém rosahu, si myslí, že se jí poruchy vyhnou. Nebo si snad myslí, že to zákazník přes víkend překousne?

Na jednání s malými zákazníky už jedna společnost dojela (Telecom), také si říkali "nějakého Tondu z horní dolní nepotřebujeme" , ale když to vypoví milion Tondů, tak je to měsíčně 300milionů jen na paušálu.

P.S. pokud Karneval nezmění své jednání ,tak ode mě již cca 20000Kč ročně neuvidí

Odesláno

To, že ti telefon nezvedne operátorka neznamená , že tam nikdo není. Z osobní zkušenosti vím, že mi zavolali zpátky co se děje a opravili závadu i o výkendu .

 

Ale o půlnoci tam asi opravdu nikdo není :-)

Odesláno

tak se neposer omg nemas tolik tahat porek ;)

Odesláno

Potvrzuji, že i když s tebou o víkendech mluví záznamník, tak tam je služba, která vzkazy vyzvedává a předává technikům. Taky jsem měl jeden víkend problém s netem, na záznamník jsem nadiktoval co se děje a číslo telefonu a ani ne do hodiny mi technik zavolal a problém jsme vyřešili. Takže služba tam je stále, jen ne telefonní operátorky.

Odesláno
Potvrzuji, že i když s tebou o víkendech mluví záznamník, tak tam je služba, která vzkazy vyzvedává a předává technikům. Taky jsem měl jeden víkend problém s netem, na záznamník jsem nadiktoval co se děje a číslo telefonu a ani ne do hodiny mi technik zavolal a problém jsme vyřešili. Takže služba tam je stále, jen ne telefonní operátorky.

To je tedy šupa, tobě se ozvou i o víkendu a po mém telefonátu ve 22:15 mě kontaktovali druhý den ve 13:30 a nahodily mi to po 40hodinách. Asi tam nemám známé .......... :-(

Odesláno

Hmm to je jak kdyz mne montovali net 2 mesice a kamos zavolal a druhej den byl na netu...

  • po měsících...
Odesláno
To, že ti telefon nezvedne operátorka neznamená , že tam nikdo není. Z osobní zkušenosti vím, že mi zavolali zpátky co se děje a opravili závadu i o výkendu .

Ale o půlnoci tam asi opravdu nikdo není :-)

 

No tak to jsi měl štěstí, bohužel tam volám dost často :( třeba v pátek .......... a v pondělí se mi už ozvali kolem, poledne. Takže ti ten optimismus a štěstí trošku závidím :)

Odesláno
To, že ti telefon nezvedne operátorka neznamená , že tam nikdo není. Z osobní zkušenosti vím, že mi zavolali zpátky co se děje a opravili závadu i o výkendu .

 

Ale o půlnoci tam asi opravdu nikdo není :-)

Kazdej mame jinou osobni zkusenost. Ja z te sve zas vim, ze se na zaznamnik neodpovida.

Odesláno
Před měsícem jsem dostal maila, kde mi bylo sděleno, že mé účtovací období bude začínat 28 dnem v měsíci. Dnes o půlnoci se tak stalo, počitadlo mi bylo vynulováno. "To jsem měl kliku"- říkám si, neboť už jsem měl přetočeno lehce přes 20GB.

Ale to by nebyl Karneval, aby nepřekvapil. Dnes v 10:58 jsem přijal nepopulárního maila o překročení limitu a následné snížení rychlosti. A tak se také stalo... horší než dial-up!

A tak si to shrnu: na stránce http://home.karneval.cz mi počítadlo ukazuje, že mám přeneseno necelých 700MB, v tom okamžiku dostanu maila o překročení limitu a následuje omezení, které způsobí, že služba Internet Turbo je nepoužitelná, a zřejmě bude v pytli celý víkend, protože na mé vzteklé maily odpovídá pouze automat a na telefonu je záznamník.

Už mi tedy začínají sr*t, před týdnem to lezlo jako šnek kvůli podělanejm proxynám a teď zas tahle bota. To není Kocourkov, ale spíš rovnou BORDEL (za ty prachy)!!! :evil::evil::evil:[/url]

 

Tak to se mi stalo zrovna dnes a po chvíli mi řekli, že to se stává, neměl jsem ani 50% limitu a to mi chybí 10 dnů do konce údobí. Žádné varování, žádné upozornění :twisted: Drsně a natvrdo, supr přístup :evil: Nechutně arogantní :roll:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community