Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim. Mam problém s připojením na Karneval. Včera sem dostal samoinstalační balíček, který jsem zapojil podle návodu. Jenže modem se stále nemůže připojit na internet. V návodu píšou, že by to mělo trvat asi 30 minut, ale nechal jsem ho i přes noc a stále nic. Netuším, v čem může být chyba. Díky za každou radu...

Odesláno

Kontaktujte KC. S vysokou pravděpodobností problém na straně Karnevalu (např. neprovedený refiltrace, atd.).

Odesláno

zkus si zapnout v Ovládácích panelech/Nástroje pro správu/Služby Klient DHCP a mělo by být po poblému

Odesláno

zkus si zapnout v Ovládácích panelech/Nástroje pro správu/Služby-Klient DHCP a mělo by být po problému. Vyber automaticky a spustit. Občas některý program jako např TuneUp jej vypne.

milanevar@seznam.cz

Odesláno

Moc se v tom nevyznam, ale myslim si, že nastavení v PC zatim ještě nemá vliv, protože já potřebuju aby se mi připojil modem - tzn. aby signalizoval, že je připojenen a připraven přijímat a odesílat a to se zatím nestalo. Jinak pc ukazuje, že je připojeno s modemem a můžu ho pingnout bez problémů...

Samozžejmě to zkusim nastavit a když to nepůjde, zavolam na tu jejich linku...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community