Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravim,

prosim o radu, nez ze sebe udelam idiota na zakaznicke lince. 3.4.2019 mi bylo SMS zpravou od UPC potvrzeno, ze prijali muj dopis s vypovedi smlouvy. 12.4.2019 kontakt se zak. linkou ohledne data odpojeni sluzeb. Operatorem potvrzeno odpojeni k 1.5.2019 a k odpojeni k tomuto datu skutecne doslo. Vernostni obdobi mi koncilo 16.4.2019. Nyni jsem obdrzel vyuctovani za obdobi 1.5. - 31.5. 2019 v plne vysi. To se mi uplne nepozdava a domnivam se, ze bych mel zaplatit pouze za obdobi 1.4. - 30.4. 2019 vzhledem k tomu ze 1.5. mi prestala byt dodavana jakakoliv sluzba. Mam pravdu ja, nebo je narok UPC opravneny?

Za odpovedi predem diky.

Edited by switch

Zdravím, záleží kolikátého jste podával výpověď. Tak jako tak se na to podívám, pošlete mi zde do zprávy číslo smlouvy, o kterou se jedná. 

Díky 

Diky za ochotu, zprava odeslana.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community