Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, už asi týden mám problém v online hrách - každých pár sekund mi hra na vteřinu vypadne.. 

Takto vypadá ping na google.com 

Řešil někdo podobný problém?

 

Compal, 300

Bez názvu.png

Odesláno

Podobný problem bol v KE.

Minutové frekvencie výpadkov.

V prítomnosti už vyriešené,chcelo by to poslať možno ping z PingPlottera a samozrejme kde to viazne

Odesláno
Odesláno

 

 

skús si prečítať toto 😄 tu sme to riešili ... neostáva ti nič iné len ich otravovať nech ti to dajú do kopy tak ako sme otravovali my ...

zo začiatku som myslel že to bolo set top boxom ale bol to omyl chybu mali v UPC ...

Odesláno

Je vidno že velký packetloss nasta´va u predposlednyćh 2 hopov, podľa IPv6 sa ťažšie určuje host, kedže v IPv6 neukazuje Hostname, ale predpokládam že to bude UPC sieť alebo možno nejaké DNS, neviem, ako vraví Matyy, otravovať a oni opravia, snáď.

Odesláno

Zdravím. Už tři měsíce mám stejný problém. V Battlefieldu 1 i 4 a ve World of Warcraft. Stačí když UPC pošlu, pro řešení problému, výpis z programu UO tracer kde je vidět ztráta 100% packetů ? Nebo se na to musí použít jiný program. Nevím jak zjistit IP adresu na WOW server. Děkuju za radu

Odesláno

Stačí hociaký trackroute program ktorý ukáže na ktorom hopu je problém, a ak je to v ich kompetencii tak to radi opravia (dúfam, záleži od miestnej pobočky)

Stačí hociaký trackroute program ktorý ukáže na ktorom hopu je problém, a ak je to v ich kompetencii tak to radi opravia (dúfam, záleži od miestnej pobočky)

Odesláno
On 10/29/2018 at 4:56 PM, ApacheSK napsal:

Je vidno že velký packetloss nasta´va u predposlednyćh 2 hopov, podľa IPv6 sa ťažšie určuje host, kedže v IPv6 neukazuje Hostname, ale predpokládam že to bude UPC sieť alebo možno nejaké DNS, neviem, ako vraví Matyy, otravovať a oni opravia, snáď.

Tak jsem si všiml že od 5 ráno to jede v pohodě, začíná to blbnout až od 6 večer..

Odesláno

#ApacheSK: dík díky. Stačil ten UOtrace ale chybu zatím neobjevili. Poprvé technik restartnul na dálku modem a ještě něco u nich a dva dny byl klid a dalo se hrát pohodě. Dnes už je to zase to samé. Ještě bude technik volat tak uvidím 😞

Odesláno

Zdravím, mám pocit že váš problém ukazuje na rozbitou IPV6 konektivitu. Podobný problém řešil známí u VDSL T-Mobile a spousta dalších celé 2 měsíce. nakonec dostali od technika jak Cetinu tak T-Mobile vypnout ipv6 a zůstat jen na ipv4 a mají po problému ( hlavně jim blblo wowko - nevím přesně už číslo chyby které jim to vyhodilo ale nevydrželi tam snad ani 3 minuty). Já mám u upc firemní tarif s pevnou ipv4 a bez ipv6 žádný problém nemám. Vyzkoušet se domluvit s technikem aby vás hodil pouze na ipv4 a uvidíte.  Stejně ipv6 nepotřebujete a ani 10 nebo 15 let potřebovat nebudete a v takové verzi jakou dává Upc (DS-Lite) je lepší si nechat 4 only. Vyzkoušejte a uvidíte.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community