Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Měl bych jeden dotaz. Věrnostní období mi končí 30.10.2018.

Tím mi končí i vyjednaná sleva. Chtěl jsem tedy vyjednat prodloužení slevy plus drobné změny, např. Internet 200+ na 300+, atd.

Volám tedy na infolinku dnes (7.9.2018) s tím, že si to chci vyřídit v předstihu. Mám totiž v hlavě to, že když zavoláte pozdě, třeba týden před koncem období, tak vám ohlásí, že už je moc pozdě na změnu. 

Dnes jsem se na infolince dozvěděl, že volám moc brzo a že pro mě nemůžou nic udělat. Ať zavolám týden před 30.10.2018.

Hmmm, tak těď fakt nevím. Opravdu stačí zavolat týden před koncem?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community