Jump to content

Featured Replies

Posted

Už asi dva týdny, možná i déle, mi nejde v digitální nabídce originální zvuk u AXN. Je tam ticho jako v hrobě, funguje pouze české stopa. Ostatní kanály, které volbu jazykové mutace nabízejí fungují v pořádku. Jak je to se zvukem u AXN v digitálu u vás?

Tak ticho už tam není. Teď tam je pro změnu místo originálního zvuku zase polský rychlodabing. Ach jo. :?

Problém není u Karnevalu, ale v "Maďarsku". Kolem 20.6. přesunovali programy a nějak zapoměli přidat angličtinu a dali tam polštinu - zatím. Uvidíme co bude dál :-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community