Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jak za to může ten router? Ten router dostává lease time 1 týden... A proto rovněž týden čeká, než se pokusí obnovit adresu. Když ji ale DHCP server obnoví dřív, logicky o tom ten router nemůže tušit. Mít to přímo zapojené do kompu, je pravděpodobné, že Windows by se bez IPCONFIGu taky nechytly a připojení by prostě nefungovalo.

 

Proč proboha nemůžou aspoň lidem, co platí statickou adresu nechat ruční nastavování :-(

Odesláno
Hmm, v tom problém alespoň u mě nebude. Router pořád ve výpisu statutu připojení hlásí správnou IP, subnet i bránu. Spíš podezřívám Karneval, že po každém výpadku nebo v situacích kdy se "DHCP serveru zachce" prostě provede obnovu adresy, ale routeru to nedá na vědomí. Ten se tak drží adresy, která oficiálně pořád platí, jenže DHCPko už jí nebere - ikdyž je statická...

 

to je blbost. Karneval neposila, aby sis zmenil ip. Spravne by se tvuj router mel v pulce leasse casu zeptat dhcp serveru. Kup si lepsi RejziRouter :o

Odesláno

Do půlky lease timu jsem se jeste nedostal :-) 3,5 dne to jeste od zmeny na dynamickou IP nebezelo.

Odesláno

Mel jsem tytez problemy .. najednou jako mavnutim kouzelneho proutku zmizely a jsem jiz tyden online (doma i v praci) ... v praci jsem provedl upgrade firmware routeru ... doma nic ... vysledek identicky ... v logu routeru doma jsem si vsiml, ze se mi lease time zkratil na 10800 ... v praci beze zmeny a zatim taky porad drzi ... tuk tuk na drevo!

Odesláno

Obcas se mi to take stavalo, ale diky bohu uz asi mesic bez problemu.

Odesláno

Stejný problém, a to bez routeru.

Pripojený přímo PC obcas nedostane od DHCP adresu.

Počítačem to není, zkoušeno s NTB a stejný stav.

 

Na dohledu tvrdí že po modem je to O.K.

 

už mě se...

 

kotouč http://voip.tch.cz

  • po 2 týdnech...
Odesláno

taky jsem mel tento problem, ale uz zniceho nic prestal.....

Podle me meli spatne nastavene nejake access listy vazane na IP z DHCP serveru.

Podle me to maji udelane nekak takto(pouze moje domnenka): po ziskani IP adresy z DHCP serveru se nastavi na strane karnevalu nejake access listy s urcitou doubou platnosti. Klient si v pulce doby zazada o prodlouzeni platnosti IP a mela by se prodlouzit i platnost access listu. A v tom byl podle me problem. To se nedelo.

Ted uz to snad funguje, jede mi to ted v kuse asi 3 tydny. Tak uvidime, kazdopadne nas vsechny stejne ceka UPC :-( viz. http://www.zive.cz/h/Bleskovky/AR.asp?ARI=130699

Odesláno

Prostě klasický způsob fungování DHCP serveru. Budeme-li to tak brát, tak přidělování přes DHCP server je v podání Karnevalu takřka úplná novinka. Holt se to musí vše postupně vypilovat a výsledek se postupně dostavuje. Dejme tomu čas.

Odesláno

urcite nejaky accesslisty existujou, aby nekdo nemohl krast IPcka. Podle me funguje nejaka tabulka na cmts IP+MAC modemu nebo dokonce IP+MAC CPE a CMTS propusti jenom komunikaci, kterou ma autorizovanou. Je mozne, ze treba ten router ma chybu v implementaci dhcp a nedodrzuje standart, ktery pozaduje tam cmts motoroly, cert vi.

Odesláno

Podle mě jsou routery v pohodě, pokud nevyhovují nějakým standardům tak se o tom většinou ví.

Tahle chyba je jednoznačně na straně karnevalu - mě na obou PC zapojených přes switch do modemu pománá v síťovém připojení tlačítko "opravit" což by mělo být analogické k "ipconfig /renew".

Nejhorší na tom je že se k tomu nedokážou postavit čelem a furt to zahrávaj do ztracena hláškama typu, cituji (=copy+paste):

"Došlo k neplánovanému výpadku DHCB serverů a tento výpadek byl odstraněn v nejkratším možném termínu. Pro jednotlivé lokality byla závada odstraněna do 2-3 hodin s postupným nabíháním jednotlivých modemů u klientů."

Což možná byla pravda jednou - když jsem psal stížnost 13.8. a oni mi odpovídali 14.8. - jenže poté jsou výpadky stále na denním pořádku, v logu modemu není nic vidět a karneval stále mlčí. Tedy v logu se stále opakuje toto:

3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out

5-Warning D103.0 DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response

 

Prostě a jednoduše kdybych se mi tohle takovou dobu dělo na firemní síti tak už jsem minimálně bez prémií...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.