Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Překročen limit pro sms premium

Doporučené odpovědi

Odesláno

Nechápu proč mi nejdou uskutečnit platby třetích stran prý kvůli překročenému limitu. Limit je 7500 Kč ale ten rozhodně nemám překročen!!!

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Jak funguje Limit pro platby třetím stranám?

Abychom zajistili bezpečnost našich zákazníků a splnili zákonné požadavky, má každé telefonní číslo nastavenou maximální částku, kterou je možné utratit za platební transakce.

  • Limit pro platby třetím stranám je nastavený na 7 500 Kč za jedno zúčtovací období. Pokud jste u nás noví nebo jste některé z posledních 3 Vyúčtování nezaplatili včas, máte limit snížený na 500 Kč. U předplacených karet je limit 7 500 Kč na jeden kalendářní měsíc.

  • Jedna transakce (nákup) může stát maximálně 1 200 Kč.

  • Do limitu počítáme útratu za Premium SMSm-platbu a Audiotex.

  • Limit se automaticky odblokuje na začátku nového zúčtovacího období.

  • Není možné ho zrušit, změnit či manuálně odblokovat.

Nejedná se o platbu vyšší než 1200?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@Hovnival00 nemáte případně zapnut Flexistrop?

Co je FlexiStrop a jak ho nastavím?

Chcete mít jistotu, že nezaplatíte víc, než si sami určíte?

  • Služba hlídá měsíční výdaje na telefonním čísle.

  • Dostanete SMSku při dosažení limitu 50 %, 90 % a 100 %.

  • Po dosažení 100 % limitu zablokujeme placené služby do konce zúčtovacího období.

  • V zahraničí dochází k blokaci všech odchozích služeb již při dosažení 90 % FlexiStropu. K dispozici budete mít pouze příchozí hovory (pokud jsou v dané zemi bez poplatku), příchozí zprávy a datové služby (pokud už jsou v ceně tarifu a neplatíte za ně nic navíc).

  • Co se stane při blokaci služeb

    • Při dosažení 100 % FlexiStropu zablokujeme placené služby.

    • Příchozí služby a volné jednotky z tarifů/balíčků můžete dál využívat.

    • V roamingu - po dosažení 90 % FlexiStropu vám budou fungovat všechny příchozí služby a datové přenosy, které čerpáte zdarma ze svého tarifu. Odchozí služby a placené služby (např. navýšení dat nebo čerpání dat mimo země EU) zablokujeme.

    Přečtěte si, co dělat při blokování FlexiStropem.

    Své výdaje v zahraničí můžete omezit také díky službě roamingový datový limit.

  • Co všechno se do FlexiStropu započítává?

    • Všechny poplatky za balíčky a služby na vašem telefonním čísle, včetně paušálních poplatků, roamingových služeb a služeb třetích stran. Je tedy nutné, aby byl FlexiStrop nastavený na vyšší částku, než je součet vašich měsíčních paušálů (včetně DPH). Pokud v den zúčtovacího období nebudete mít dostatečný FlexiStrop na obnovení tarifu, změníme vám tarif na Nulový Tarif na míru.

    • Upozorňujeme, že zejména využití služeb v zahraničí můžeme zaznamenat se zpožděním, proto ve výjimečných případech může vaše útrata přesáhnout nastavený FlexiStrop.

    • Částka FlexiStropu nesmí být vyšší než váš Volací limit.

    • FlexiStrop nelze využít pro předplacené karty, tam vaši útratu určuje zbývající kredit.

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.