Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Hezký den, máme doma modem Compal CH7465, na který se mi nedaří připojit s počítači, kde je Windows. K wifi se připojí, ale jakmile otevřu prohlížeč, nenaběhne jediná stránka a vše háže chybu, že odpověď webu trvala moc dlouho. A nedostanu se nikam. U wifi ve stavovém řádku svítí "připojeno, zabezpečeno". Dělají to jen ty počítače s Windows, Apple jede. Poradí někdo, co s tím nebo kde je problém? Podle diagnostiky ping "může být problém s modemem nebo ipsem.". Dřív to fungovalo normálně. Díky moc

  • Basic+
  • Red Basic+
  • Family
  • Compal CH7465
  • Praha 16
Odesláno

Zkusil bych udělat tovární nastavení modemu.

Může být i chyba na modemu.

  • Premium+, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

jestli apple jede, ale windows ne, tak to bude spíš nějaká windowsovina 🤔 takže spáchat aktualizace nebo radši rovnou formát, ono to čas od času neuškodí 🤔

ale že by se na basic+ dával starej modem, to se mi nějak nezdá, tam by měl snad bejt station 😮

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community