Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Prosím o pomoc s propojením HD DVR Mediaboxu a routeru od TP-Linku TL-WR541G. Na počítači vidím wi-fi sítě obou zařízení, obě zařízení jsou propojeny kabelem - z Mediaboxu do zdířky WAN u TP-Linku (kabel je v pořádku - testoval jsem ho přímým propojením s PC). To co mne trápí, nedaří se mi na TP-Linku zprovoznit internet, maximálně mohu v PC otevřít nastavení TP-Linku, ale síť hlásí připojení "omezené, bez internetu". V nastavení Mediaboxu jsem zkoušel odtrhnout i zatrhnout položku "Blokování WAN", ale bez výsledku. Prosím o jakoukoliv pomoc, jak to rozchodit, abych měl přístup k internetu na obou wi-fi sítích. Děkuji moc za jakoukoliv pomoc.

Odesláno

Mate mezi sebou propojeny ten Tplink a Mediabox? A nikde nepisete o pripojeni k zasuvce UPC. TEN HD DVR mediabox musite pripojit koaxem do ucastnicke zasuvky UPC. On funguje jako kabelovy modem i jako router. A pokud k nemu chcete jeste pripojitvten tp-link tak urcte ne do wan, ale do lan. Ten tp-link bych urcite nepouzival jako dalsi router,, ale jako treba AP nebo range extender.

Odesláno

Ano, Mediabox je koaxem připojený a na něm internet jede. Jde mi o to, že do TP-Linku je píchnutá např. IP kamera a další počítač kabelem, aby na něm byl také internet. Jde-li to propojit jinak, než přes WAN, jaký je prosím postup u toho TP-Linku?

Odesláno

Urcite to nepropojovat pres wan. Propojit obe zarizeni pres lan. Na tplinku povypinat veci jako je dhcp, nat apod. a nadtavol bych mu pevnou ip. Jako gateway a dns bych nadtavil IP toho mediaboxu. Ja to mam pidobne resene aslape to.

Odesláno

Super, díky, WAN zdířka nebyla ta správná cesta :) Přes lan zdířku se to rozjelo, aniž bych musel cokoliv v nastavení routeru měnit. Díky moc za pomoc ;)

Odesláno

Díky za tipy, zkusil jsem tedy přes LAN port, WAN to nechce natáhnout IP adresu (jen samé nuly - nastaveno dynamické získávání IP), ale když mám spuštěny obě wifiny, tak se to nějak bije a chvíli jde internet na jedné, chvíli na druhé, vypadá to na souboj IP adres připojených zařízení. DHCP je na TP-Linku vypnuté (zkoušel jsem vypnout i na Mediaboxu, to pak ale nejelo skoro vůbec).

Mediabox je připojen k netu koaxem a net tam jede v pohodě, z něj pak kabel do domácího kina a druhý (více jich tam bohužel není) do TP-Linku. Z TP-Linku kabel do stolního PC a bezpečnostní IP kamery Tenvis JPT3815W 2013 (tu chci ale napojit na wi-fi, pokud to půjde - na wi-fi s Mediaboxu se to nenapojí - nenabízí tolik možností nastavení, aby se mi to nějak s kamerou podařilo propojit - pokud ano, tak bych TP-link vůbec už neřešil.

Pokud máte nějaký tipy či rady, budu moc rád..

Upraveno uživatelem JirkaDeLucina

Odesláno

Ta kamera podporuje wifi IEEE 802.11b/g. Mrkněte na tom mediaboxu v nastaveni radio v sekci mode 802.11. Zrejme mate nastavenou pouze "enkovou" wifi.

Odesláno

Děkuji za rady, jak bude chvíle času, tak prozkouším ;)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.