Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Prosím Vás o radu.

Jak postupovat, když obchodní zástupce (pan Čvančara) ani jeho přímý nařízený nekomunikují?

Když nás oz přesvědčoval, že výhodou naší spolupráce bude jeho osobní přístup (jeden z hlavních důvodů proč jsme s Vodafonem uzavřeli smlouvu), uvěřili jsme mu. Slova pana Čvančary "Vše s Vámi vyřídím, na pobočku nebudete muset více chodit." Opak je pravdou.  Postup, který jsem volil:

1. před uzavřením smlouvy jsme si podmínky potvrdily emailem,

2. dohodli jsme se, že se upraví fakturace

3. během měsíce jsem urgoval dohodnuté u oz (to ještě bral telefony a komunikoval)

4. přestal zvedat telefony a nereagoval na emaily

5. byl jsem nucen jít řešit problém na pobočku, zde mně bylo řečeno, že urgenci posílají na něho a na oblastního manažera, bohužel jsem nedostal kontakt na jeho přímého nadřízeného

6. po několika dnech, když se vůbec nic nedělo, jsem byl nucen pobočku navštívit znovu

7. situace se opakuje, email na pana Čvančaru a jeho nadřízeného - nyní čekám co se bude dít

 

Pokud mně někdo dokáže poradit, jak postupovat, budu rád (třeba Vodafone?) .  Přístup, nezvedám telefon, nereaguji na emaily mně přijde ze stravy Vodafone  (oz) poněkud nešťastný.  Kontaktovat mě můžete na jiri.roszler@seznam.cz

 

 

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Trutnov

Vyřešil kautskym

Přejít na řešení

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.