Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, používám fyzickou SIM kvůli práci (t-mobile) a eSIM od Vodafonu jako osobní. 
Před pár dny jsem si koupila nový mobil (iPhone 15 pro). Měla jsem potíž s přenesením esim ze starého (nabízelo se mi to automaticky, ale pak přenos spadnul a musela jsem ze samoobsluhy smazat esim a poté ho ručně předat do nového mobilu - zkoušela jsem jak QR, tak přenos přímo dle ID mého mobilu). Nicméně se zda, že je přeneseno - pokud mi někdo volá, dokážu to přijmout. V mobilu v nastavení mám nastavenou jako Default voice line právě soukromou sim, tedy Vodafone.
V pravém horním rohu se mi ale zobrazuje pouze signál z T-mobilu, i když je připojen i Vodafone a je nastaven jako preferovaná volba. Na minulém mobilu jsem měla oba signály “nad sebou” (vpravo nahoře v menu).
Další problém je při volání - když volám, automaticky mobil vytáčí z T-mobile (tedy pracovní číslo), i když je v mobilu zadaná preference Vodafone (soukromé číslo). Nezeptá se na volbu, automaticky vezme pracovní. 
Soukromé číslo funguje jen v okamžiku, kdy je pracovní číslo vypnuté (přes nastavení nebo fyzicky mimo mobil)
Můžete mi prosím pomoci? Potřebuji používat obě čísla. Restart mobilu nepomohl, smazat esim a znovu ji nainstalovat také nepomohlo.

Děkuji

Andrea

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.