Jump to content

Featured Replies

Posted

Dne 9.5. jsem si objednal internet od Karnevalu a každý den mi to vypadne . Např. večer vypnu PC , další den ho zapnu a internet prostě nejde , ani kdybych se měl přetrhnout. A bydlím ve Zlíně. Píšu to proto , že už mě to pěkně vytáčí a teď jedu na jiný internet , díky tomu že to zase vypadlo .

Zdravím tě,

 

výpadky jsem ve Zlíně nezaznamenal dost dost dlouho. Chtělo by to upřesnit jake vypadky v jake lokalitě Zlina atd... Jak to maš nastavene v PC atd.... a potom nic jineho nez zavolat na Lady infolinku Karneval a zavolat technika.

 

Ale zkus toto:

 

1/ kouknout na nastaveni TCP (sitove karty)

2/ restart modemu (vypnout na cca 10 minut z elektriky)

Jsem taky ze Zlina, z Malenovic, a taky sem zaznamenal vypadky. Za posledni tyden aspon 4x. Dnes pred 15 hodinou to asi lagovalo nejvic.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community