Odesláno 7. srpna 2022 2 roky Zdravím komunitu, potřeboval bych poradit s nastavením MMS, Řekněme že kroky z návodu https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-posilat-sms/nefunkcni-mms/ mám splněné a byť se mi nepodařilo najít model telefonu (jsou tam jenom novější "komerční názvy", nikoliv např. ZTE), údaje, které se mají vyplnit jsou stejné. Problém ovšem je, že je vyžadováno ověření PAP a to nejsem v zařízení schopen nastavit - existuje nějaké nastavení (hack) jak využívat MMS, aniž by bylo nutné ověření (tj. bez ověření PAP)? Totiž když odešlu MMS "bez ověření", tak se dozvím, že "síť je přetížená" a žádná MMS neodejde.
Odesláno 7. srpna 2022 2 roky @Uživatelské jménojaky typ mobilu využíváte ? Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 9. srpna 2022 2 roky Jedná se o modul ZTE, který lze naprogramovat pouze konkrétními příkazy a nepodporuje žádnou formu ověření. U konkurence to nevadí (https://www.t-mobile.cz/podpora/nastaveni-telefonu/nastaveni-telefonu-pro-mms-wap-a-e-mail/nastaveni-mms), ale u Vodafone jsem až dodatečně zjistil (když to nefunguje), že má MMS bez ověření otevřené pouze do internetu a nikoliv do mobilní sítě (tj. když je potřeba zaslat MMS na telefon). To je mi ovšem na nic...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.