Guest Uživatelské jméno Posted August 7, 2022 Share Posted August 7, 2022 Zdravím komunitu, potřeboval bych poradit s nastavením MMS, Řekněme že kroky z návodu https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-posilat-sms/nefunkcni-mms/ mám splněné a byť se mi nepodařilo najít model telefonu (jsou tam jenom novější "komerční názvy", nikoliv např. ZTE), údaje, které se mají vyplnit jsou stejné. Problém ovšem je, že je vyžadováno ověření PAP a to nejsem v zařízení schopen nastavit - existuje nějaké nastavení (hack) jak využívat MMS, aniž by bylo nutné ověření (tj. bez ověření PAP)? Totiž když odešlu MMS "bez ověření", tak se dozvím, že "síť je přetížená" a žádná MMS neodejde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted August 7, 2022 Share Posted August 7, 2022 @Uživatelské jménojaky typ mobilu využíváte ? Quote Premium, Premium DSL Basic, Premium 5G, Red Basic Základní, ALLinONE Vodafone Station, Zyxel VMG8623-T50B, Set-top box Standard Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Uživatelské jméno Posted August 9, 2022 Share Posted August 9, 2022 Jedná se o modul ZTE, který lze naprogramovat pouze konkrétními příkazy a nepodporuje žádnou formu ověření. U konkurence to nevadí (https://www.t-mobile.cz/podpora/nastaveni-telefonu/nastaveni-telefonu-pro-mms-wap-a-e-mail/nastaveni-mms), ale u Vodafone jsem až dodatečně zjistil (když to nefunguje), že má MMS bez ověření otevřené pouze do internetu a nikoliv do mobilní sítě (tj. když je potřeba zaslat MMS na telefon). To je mi ovšem na nic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.