Jump to content

nastavení MMS


Guest Uživatelské jméno

Recommended Posts

Guest Uživatelské jméno

Zdravím komunitu,

potřeboval bych poradit s nastavením MMS, Řekněme že kroky z návodu https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-posilat-sms/nefunkcni-mms/ mám splněné a byť se mi nepodařilo najít model telefonu (jsou tam jenom novější "komerční názvy", nikoliv např. ZTE), údaje, které se mají vyplnit jsou stejné. Problém ovšem je, že je vyžadováno ověření PAP a to nejsem v zařízení schopen nastavit - existuje nějaké nastavení (hack) jak využívat MMS, aniž by bylo nutné ověření (tj. bez ověření PAP)? Totiž když odešlu MMS "bez ověření", tak se dozvím, že "síť je přetížená" a žádná MMS neodejde.

Link to comment
Share on other sites

Guest Uživatelské jméno

Jedná se o modul ZTE, který lze naprogramovat pouze konkrétními příkazy a nepodporuje žádnou formu ověření. U konkurence to nevadí (https://www.t-mobile.cz/podpora/nastaveni-telefonu/nastaveni-telefonu-pro-mms-wap-a-e-mail/nastaveni-mms), ale u Vodafone jsem až dodatečně zjistil (když to nefunguje), že má MMS bez ověření otevřené pouze do internetu a nikoliv do mobilní sítě (tj. když je potřeba zaslat MMS na telefon). To je mi ovšem na nic...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...