Jump to content

Guest, which answer was the most helpful?

If any of these replies answered your question, please take a moment to click the 'Mark as solution' button on the post with the best answer.
Marking posts as the solution will help other community members find answers to their questions quickly. Thank you for your help!

Featured Replies

Posted

Dobrý den,
 

snažím se své postarší mamince obnovit zapomenuté heslo od vodafonu. Když ale zadám bezpečnostní kód na stránce obnovy, nebo před 800777723, vždy mi vodafone pošle SMS, že se změna nezdařila. Kvůli zapomenutému heslu se nemohu dovolat žádnému operátorovi, protože vždy když se proklikám k mému problému, přesměruje mě to na stejnou linku, kde potřebuji heslo.

 

Upřímně nevím, co mám dělat. To mi chcete říct, že se u Vodafonu nejde dovolat PŘÍMO operátorovi?

stačí 3x zadat špatně heslo a hned vás to přepojí na oprátora

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

aha dobře děkuji zkusím

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community