Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

mám čerstvě zavedený pevný internet přes koaxiální kabel s modemem Compal CH7465VF. Po spuštění internet běží maximální rychlostí, kterou mám objednanou bez problémů, ale po chvíli internet přestane fungovat a nenačte se nic. Wi-fi signál nic neruší, děje se to i přes LAN s jakýmkoliv zařízením. V nastavení podle modemu internet je a nevidí žádný problém. Ovšem vždycky to vyřeší restart modemu. Bohužel to nikdy nevydrží. Vypojil a zapojil jsem vše co se dá znovu, ale řešení nemohu rozluštit. Začínám z toho podezírat vadný modem.

Kdybyste někdo věděl co s tím může být, budu Vám vděčný.

Hezký den, Matěj

  • Slamb změnil název na Pevný internet kabel - výpadky
Odesláno

Zkusil jsi se kouknout po restartu do routeru na info k stavu sítě a poté jak to vypadne zda to zůstane stejné nebo se něco změní.

Pro info přikládám fotky z mého routeru.

Snímek obrazovky 2022-02-18 205817.jpg

Snímek obrazovky 2022-02-18 205856.jpg

Snímek obrazovky 2022-02-18 205935.jpg

Snímek obrazovky 2022-02-18 205954.jpg

Upraveno uživatelem hanes03

  • Super
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community