Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím

nedaří se mi připojit na Minecraft server mc.awanys.eu. Mám dva modemy, první, hlavní Compal CH7465VF a druhý, nastavený jako AP TP-Link Archer C6. S většinou ostatních serverů nemám žádný problém, ale tento mi z nějakého důvodu nefunguje. Zkoušel jsem například připojení přes mobilní hotspot pomocí mobilních dat (T-Mobile), což fungovalo a potom také sousedovu síť od Vodafone, což nefungovalo. Zvláštní je, že když změním IP adresu, na server se můžu připojit, ale po restartu PC už to opět nefunguje. Také jsem zkoušel ostatní PC u mě doma a problém přetrvával.

Nevěděl by někdo, co s tím?

Děkuji za odpověď!

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.