Návštěvník DianaDo Odesláno 15. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 15. listopadu 2021 Jak to ze za posledni 3 mesice platim dvojnasobnu cenu za muj tarif a sluzby? Nebyla mi oznamena zadna zmena a ja sama zadnou zmenu neudelala. Jeste k tomu mi zrusili 100 minut volani do vsech siti. Vysvetli mi to nekdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 16. listopadu 2021 Sdílet Odesláno 16. listopadu 2021 na to se bude muset podívat někdo přímo v zákaznickym systému vodafonu, takže jedině zavolat na infolinku 🤔 ale samo by se nic měnit nemělo Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.