Jump to content

Featured Replies

Posted

Čau, Kanreval používám už "pár let" ale poslední dobou, když s kámošem, kterej je taky z Brna Židenic jako já, hrajeme proti sobě po síti (C&C Generals Zero Hour), tak nám to pořád padá. Když hrajeme v noci, nebo dopoledne, je to v pohodě, nic se necuká, nevypadává. Ale když hrajeme odpoledne, cca kolem 16-18h, tak nám hra vždy spadne a napíše cosi a ztrátě dat a synchronizaci. Nemáte někdo podobnou zkušenost, nebo radu co s tím? Když hrajeme, máme všechny programy co sahají na net vypnutý. Jediný co máme spuštěný je ona hra a Skype. Podotýkám že ty výpadky jsou vážně jen v odpoledních hodinách.

 

Čau a dík za případný rady.

  • 4 weeks later...

Mam v Brne packet loss okolo 20% celej den a to jiz delsi dobu. Dobrej mic je, ze tzv. detailni monitoring prej nic nezjistil. Asi jsem si to vymyslel a Ty taky :lol:

V Brně se tlačí už dost na pilu, takže brzy dojde k masivnímu upgradu datových zařízení. Na jednom CMTS zařízení bude již brzy opravdu hodně natěsnáno, řekl bych tedy, že se dočkáme na nějakou dobu opět ještě lepších služeb :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community