Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, v pondělí 4.9.2017 mi zapojovali internet a televizi od UPC a mám dva problémy, již od úterý 5.9. se Vám snažím dovolat, zatím jsem se dovolal pouze na zákaznickou linku, kde mi slíbili, že se mi ozvete, ale nikdo se mi doteď neozval a já už se zase nemůžu dovolat. 1. problém je že Wifi funguje strašně pomalu a než se otevře nějaká stránka na internetu nebo třeba vaše aplikace Horizon Go, trvá to třeba i několik minut na ostatních Wifi sítích někde jinde to funguje vše normálně. Za druhé set top box od vás mi vypíná televizi a to v různých intervalech někdy to je hodina, někdy třeba pět minut potom zase hned za deset minut znovu atd.. bez vašeho set top boxu funguje televize normálně (všechny funkce na vypínání televize a různé časovače jsou samozřejmě vypnuté). Všechno jsem samozřejmě zkoušel několikrát restartovat a znovu zapojovat a vypojovat kabely atd a vše je pořád stejné. 

Děkuji z odpověď

Odesláno

S dovoláním se, tady bohužel asi nikdo nepomůže.

K té WiFi, jaký máte modem? Jakou máte úroveň signálu? Jste připojen přes 2,4 GHz, nebo 5 GHz? Takhle na slepo nejde moc hádat problémů můžou být tisíce a bez dalších informací nejde vůbec odhadovat, kde může být problém.

STB sám o sobě nemůže televizi vypnout, buď dochází k nějakému problému s napětím (nemáte například kromě STB přes HDMI do TV připojen i televizní kabel například ze společné antény?), nebo bych to tipoval na problém přímo v tv

Odesláno

Modem mám ten nový Compal CH7465LG. Jsem připojen přes 2,4 GHz, stejně jako přítelkyně, které jde wifi taktéž pomalu, ale třeba na starém telefonu a na telefonu sestřenice (když to zkoušíme) jde wifi normálně. Vím že si možná budete myslet že problém je v telefonu ale neni, máme oba rozdílné telefony (samsung J6 a Huawei P8) zkoušely jsme dát i telefon do továrního nastavení a všechny jiné druhy nastavení wifi na telefonu ale vše je pořád stejné i když změním třeba kanály od 1 do 12 žádná změna. Rychlost (Mbps) se vždycky ukazuje buď 1,26,39,52 nebo 72 nikdy jinak a mění se to každých pět sekund mezi těmito čísly. Zkoušel jsem i přes nějaký program dát kanál na kterém je nejméně lidí a vše stejné.

Do televize mám zapojen jen settopbox přes HDMI a koaxiál jako anténa, nic víc, televize normálně funguje, ale jakmile zapnu settopbox tak se každých 5 až 10 minut vypne, televize je stará asi rok a půl a je to Panasonic TX-40CX300E

Odesláno

K tomu vypínaniu TV...skúste vypnúť v TV a aj v boxe( ak ju má)  podporu HDMI CEC. U Panasonic sa to volá tuším VIERA Link. 

Odesláno
před 23 hodinami, kotlik napsal:

K tomu vypínaniu TV...skúste vypnúť v TV a aj v boxe( ak ju má)  podporu HDMI CEC. U Panasonic sa to volá tuším VIERA Link. 

Tak jsem zkusil i vyndat anténu a jet jenom na HDMI k settopboxu a vypnul jsem všechny HDMI CEC a stejně se vypne

Odesláno

Tak možno to bude problém tv ako vyššie písal Dragokazov. Skúsil by som ešte v UPC vymeniť stb za druhý. Nemal by to byť problém, aspoň tu v Žiline sú v tomto nápomocní a ochotní.

Odesláno

To vypínání TV opravdu vypadá  na nějaký problém v TV, pokud ani nepomohlo vypojení ostatních zařízení, tak je to skutečně asi nějaký problém přímo v ni bohužel.

Ohledně internetu pokud takto kolísá rychlost na pc, tak se může jednat o rušení, případně taky může docházet k tomu, že se síť zpomalí plošně na rychlost nejpomalejšího zařízení, pokud nekomunikuje Gčkovým protokolem, ale nějakým nižším. Jestli to někde jede dobře, s největší pravděpodobností to nebude chyba samotného modemu. Pokud je možnost zkusil bych 5 GHz, bývají méně zarušené, ale zase hůře procházejí stěnou.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community