Posted March 12, 200619 yr dobrý den,odpovědi jsem hledal,ale nenašel.mám v poslední době asi 2týdny problém cokoliv zaslat přátelům,kteří mají adresu na karnevalu,sám ji také používám,ale ani v rámci sítě nejde odeslat mail.má někdo také takový problém?jak ho vyřešit?poradíte? přešel jsem z Turba 1000,na 3M.ale tím to asi nebude.díky.
March 16, 200619 yr Já včera posílal mail přímo karnevalu (internet@karneval.cz). webklient mi oznámil, že zpráva nebyla odeslána, protože odesílání trvalo déle než je stanovený limit, nebo něco v tom stylu. Ale vzhledem k tomu, že mi přišla automatická odpověď s tim, že můuj požadavek dostali, tak zpráva asi prošla.
March 16, 200619 yr Mel jsem stejny problem... Dokonce mi nesel ani nastavit kontaktní email. Je to špatným nastavením WEBového klienta - v nastavení je uloženo (zaškrtnuto) ukládání zpráv do složky "Odeslané", která defaultně vůbec neexistuje (to se jim fakt povedlo BTW...), takže musíte buď zrušit tohle nastavení, nebo vytvořit složku "Odeslané". Aspoň mi tohleto pomohlo a měl jsem úplně stejný problém, tak se můžete zkusit mrknout.
March 18, 200619 yr Mel jsem stejny problem...Dokonce mi nesel ani nastavit kontaktní email. Je to špatným nastavením WEBového klienta - v nastavení je uloženo (zaškrtnuto) ukládání zpráv do složky "Odeslané", která defaultně vůbec neexistuje (to se jim fakt povedlo BTW...), takže musíte buď zrušit tohle nastavení, nebo vytvořit složku "Odeslané". Aspoň mi tohleto pomohlo a měl jsem úplně stejný problém, tak se můžete zkusit mrknout. děkuji za radu,vypnul jsem nastavení do odeslaných,ale i když mi aplikace napsala email odeslán,nic nebylo doručeno a od karnevalu jsem dostal toto znění:This is the Postfix program at host av2.karneval.cz. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The Postfix program dík Jan33
March 18, 200619 yr Mel jsem stejny problem...Dokonce mi nesel ani nastavit kontaktní email. Je to špatným nastavením WEBového klienta - v nastavení je uloženo (zaškrtnuto) ukládání zpráv do složky "Odeslané", která defaultně vůbec neexistuje (to se jim fakt povedlo BTW...), takže musíte buď zrušit tohle nastavení, nebo vytvořit složku "Odeslané". Aspoň mi tohleto pomohlo a měl jsem úplně stejný problém, tak se můžete zkusit mrknout. děkuji za radu,vypnul jsem nastavení do odeslaných,ale i když mi aplikace napsala email odeslán,nic nebylo doručeno a od karnevalu jsem dostal toto znění:This is the Postfix program at host av2.karneval.cz. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The Postfix program dík Jan33
March 18, 200619 yr Na odstranění chyb a celkového vylepešení webmailu se snad bude pracovat, upozornili jsme na něj Karneval.
March 18, 200619 yr pls tak je upozorni na upload a limity, thx - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
March 19, 200619 yr pls tak je upozorni na upload a limity, thx Kdyz uz jsi to tu dopsal, tak mi neda nenapsat: Kdyby aspon ty uploady jely tak, jak "slibujou" a ne tak jak garantujou, ale, ale, ALE.... Kdyz tak nad tim uvazuju, tak ani v dobe T2000 jsem NIKDY nenameril 300kbit UP...Vzdycky o neco min... A ted jsem jeste nikdy nenameril vice nez 450kbit
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.