Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim, mam problem s datovym tokom u Horizon Go, pouzivam Evolveo Android Stick Q3 na Samsung TV internet mam cca 20 Mbit/s pozeranie TV v Horizon GO neustale prepina obraz z nizsej kvality do vyssej (lezie to dost na nervy), nechapem preco nespravia nieco aby si clovek mohol vybrat kvalitu obrazu. Taktiez sa mi dole zobrazuje divny zeleny pruh... nemate neaku radu ako to vyriesit ? Dakujem za kazdu pomoc

Odesláno

Kvalita se volí automaticky podle kvality itnernetu. Jestli ti kolíšá obraz, tak kvalita internetu bude asi nic moc ;)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community