Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, mám modem Technicolor a k němu připojený NAS Synology ds216j. Při konfiguraci portů pro přístup z venku mi náhle přestane fungovat připojení k internetu (www.seznam.cz - stránka není dostupná). Modem se tváří, že připojený je, na tech. podpoře je viditelný modem i NAS, v ramci wifi se na NAS připojím ale za modem se nic nedostane. Když to nastavím, všechno funguje, net přes wifi běží, na NAS se připojím i z externí sítě, prostě všechno super a po chvíli nic.

 

Porty nastavuju na modemu v menu UPŘESNIT - FILTRY PORTŮ. Jedná se o porty 5001-5006 a 80.

 

Díky za pomoc

Odesláno

Právě, že problém je v tom portu 80, což je web provoz. Ten bych na NAS nesmeroval.

 

odesláno z MT

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Ale to smetovani je z venku dovnitr, takze je uplne jedno kdyz 80 nasmerujete na NAS.

Odesláno

Filtry portu? Vy potrebujete forwarding portu a ne filtrovani.

  • po měsíci...
Odesláno

Dobrý den měl bych dotaz, mám stejně jako vy Technicolor a k němu připojený NAS Synology ds216j. Na začátku jsem ho normálně nainstaloval a začal používat jako cloud. Potom jsem se dočetl že by měl umět spojení VPN a tak jsem stáhl aplikaci a zkoušel spojení. Na začátku se mi povedlo připojit na vpn pomocí telefonu který byl ovšem na domácí síťi. Tak jsem zkoušel připojení přes klasické data z venčí a to už se mi nepodařilo, tak jsem zkoušel hledat v nastavení Technicoloru, ale bezvýsledně ( nejsem moc zkušený) a tak jsem to prozatím vzdal a vrátil vše do původního nastavení, jenže teď se mi NAS nechce připojit na internet, na síti s ním pracuji bezproblémů, ale když chci stáhnout aktualizaci nebo doplněk tak mi napíše: "Připojení se nezdařilo. Zkontrolujte připojení k internetu". Vůbec nevím co s tím, Technicolor jsem dal do továrního nastavení ale NAS se stále nepřipojí. V aplikaci EZ-internet mi napíše že: "V síti byly nalezeny dva nebo více směrovačů. Kontaktujte poskytovatele internetových služeb, který vám pomůže nastavit modem/směrovač do režimu mostu, nebo zkuste nastavit na směrovači režim mostu" . Nevíte kde by mohla být chyba, popřípadě jak zprovoznit VPN ?

 

Díky za jakýkoliv tip

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.