Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

dnes jsem si všiml, že v nedávné době(1 až 10 dní) mi na WAN portu routeru začalo přicházet obrovské množstí ARP dotazů.

 

Všiml jsem si toho, protože jsem udělal chybu v nastavení a na portu neměl být žádný provoz.

- Místo toho tam pořád valilo z venku 50 paketů za sekundu. ARP dotazů je v "žádném provozu" 98%.

 

Zrojem spamu se zdá být Cadant_96:96:b3 (00:01:5c:96:96:b3), což mě dovedlo na toto fórum

http://www.dslreports.com/forum/r289655 ... in-comcast

- Které dále odkazuje na Arris CMTS, což je zařízení pro kabelové operátory.

http://www.arris.com/products/c4-cmts/

 

Vypadá to tedy, že UPC má nějakou chybu v nastavení. Dříve to modem nepropouštěl.

provoz.png.728d7184c0abc75fab8f5238347b5a64.png

paket.png.2c4c939b93d2f37bec79439c2bf641fe.png

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community