Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

 

Může někdo mi poradit z následujícím problémem? Jsem zákazníkem UPC internet od Ledna. Ve posledních dnech mám problém z výpadkem síti. Během výpadku lze používat jenom Skype, libovolnou web stránku načíst se nedá :( Mám několik zařízeni (počítač, tablet) připojené přes wifi. Ten výpadek se tyká všeho zařízení. Technická podpora UPC řiká že modem během výpadků je stále online. Vyřešit to se dá na některý čas jen restartováním modemu . Tato situace se opakuje asi denně.

 

To vypadá jako automatické blokovaní po některém času od zapínaní modemu, nebo chyba routingu, DNS a t.d.

Má někdo stejnou zkušennost ?

 

Děkují za pomoc.

Odesláno

Propojit kabelem s PC a otestovat. Pokud bude problém přetrvávat, tak reklamace.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community