Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

UPC firmware na routeru ED3.0 Technicolor TC 7200 je jak víme dost ořezaný, takže tam nelze nastavit ARP Binding na MAC adresu a proto nelze standardními způsoby nastavit Wake-On-Lan z internetu (alespoň já nevím jak).

Nastavil jsem tedy na Technicoloru port forwarding portů 7-9 na IP adresu dalšího routeru (TP-Link, na kterém je DHCP vypnuto) v sérii (spojeno přes LAN, ne přes WAN TP-Link).

Na TP-Linku je poté opět nastaven další port forwarding pro porty 7-9 již na cílovou IP adresu zařízení, které potřebuji vzbudit (NAS Synology). Na TP-Linku je taky nastaven ARP Binding na IP+MAC cílového zařízení (NAS Synology).

Z vnitřní sítě WOL funguje, ale nikoli z venku.

Přistupuje někdo z vás z internetu do vnitřní sítě a budí přes WOL PC či jiné zařízení přes router ED3.0 Technicolor TC 7200?

Už nevím, jak dál :-(

Předem díky za jakoukoli funlční radu...

Odesláno

co zkusit přepnout router do bridge ?

Odesláno

samozřejmě jsem chtěl napsat modem. :D

Odesláno

Asi to nepomůže, nicméně já zvenku přistupuji na Synology NAS a v něm budím přes WOL jednotlivá PC...

Takže otázka zní - z jakého důvodu máš nastaveno vypínání Synology a ne jenom přechod do úsporného režimu, který zachovává přístup na DSM?

(šetření elektřiny???)

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha
Odesláno
samozřejmě jsem chtěl napsat modem. :D

Do Bridge ten UPC modem nelze přepnout...

Odesláno
Asi to nepomůže, nicméně já zvenku přistupuji na Synology NAS a v něm budím přes WOL jednotlivá PC...

Takže otázka zní - z jakého důvodu máš nastaveno vypínání Synology a ne jenom přechod do úsporného režimu, který zachovává přístup na DSM?

(šetření elektřiny???)

Ahoj, důvod je prostý. Můj DS213j má velké problémy s hibernací (nepřechází do ní), takže disky se neustále točí a do úsporného režimu nepřejde. Vyzkoušel jsem už všechno, všechny služby v DSM vypnuty, balíčky zastaveny, síť odpojena (!!!) a přesto se nehibernuje (samozřejmě se nic neindexuje, takže nevím co tam dělá).

A proto jej vypínám a chci budit přes WOL.

Odesláno

Mám modem Technicolor a do bridge módu ho mám přepnutý. Nebo nastav na Synagogy IP adresu napevno a můžeš na Technicoloru v klidu nastavit směrování portů.

Odesláno

Myšleno na Synology, píšu z mobilu a automatické opravy textu jsou někdy mor.

Odesláno
Asi to nepomůže, nicméně já zvenku přistupuji na Synology NAS a v něm budím přes WOL jednotlivá PC...

Takže otázka zní - z jakého důvodu máš nastaveno vypínání Synology a ne jenom přechod do úsporného režimu, který zachovává přístup na DSM?

(šetření elektřiny???)

Ahoj, důvod je prostý. Můj DS213j má velké problémy s hibernací (nepřechází do ní), takže disky se neustále točí a do úsporného režimu nepřejde. Vyzkoušel jsem už všechno, všechny služby v DSM vypnuty, balíčky zastaveny, síť odpojena (!!!) a přesto se nehibernuje (samozřejmě se nic neindexuje, takže nevím co tam dělá).

A proto jej vypínám a chci budit přes WOL.

 

Aha, tak to bude problém s použitými disky, vím že se to na synology fóru řešilo, že s některými disky ta hibernace nefungovala... nezkoušel jsi kontaktovat technickou podporu synology?

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.