Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrá otázka, zdá se :-D Zvuk jsem ručně přenastavil z automatické volby na MPEG a zatím to vypadá, že problém je vyřešen. Budu to ještě nějaký čas sledovat, ale zatím zvuk už nekolísá.

Odesláno

Mám stejný problém s kvalitou zvuku.

Technik UPC opravu vyřešil výměnou kartu se slovy " pokud to nepomůže je vadná televize".

  • po měsíci...
Odesláno

Mám stejný problém u více programů.....na rady typu " pokud to nepomůže je vadná televize" jsem už alergický...každoročně pořizovat nový mobil, nový PC, nový ntb, nový tablet, novou lednici, atd. atd

 

...sorry za OT, @jollysm, pomohla výměna karty?

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Mám totožný problém... a jakou značku TV máte? Já LED TV - LG 42LA620

Odesláno

Já LED TV - LG 42LA620S-ZA....

 

jsou tam volby bypass a nějaké zpožďování zvuku, ale to nepomáhá.

 

Teď to zase několik dní je v pořádku, tak nevím....

  • po měsících...
Odesláno

Také u mě se objevuje tento problém...

zejména u Nova HD apod. TV mám 42LA640S. Technik z UPC mi sdělil, že u nich problém není. Na reakci LG čekám...je vtipné, že se tento problém objevil přesně po skončení záruční doby. Našel někdo řešení?? Pomůže třeba využití set-top-boxu namísto CA modulu??

Odesláno

PeteM

 

ten samý problém HD DVR Mediabox taky NOVA HD televize SAMSUNG.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Pavel m

 

Technik z UPC mi říkal, že to testovali na Samsungu a prý nic...už je podezřívám, že lžou...co je tedy urgovat, ať to prověří podrobněji...myslel jsem, že je to problém jen LG s využitím CA modulu, ale očividně to tak není...

Odesláno

Netuším jaký zvukový projev vlastně popisujete jako kolísavý. Mě osobně vadí a to na většině programů, že zvuk je při zprávách "bez výšek" (tj zastřený jako za dekou) zatímco reklamy mají většinou zvuk mnohem lepší-věrnější. Sice teď už reklamy zvukově tolik úrovní "nevyskakují", ale rozdíl mezi hlasitostmi filmů atd mezi stanicemi je pořád otřesný a přesahuje 8 dB (odhad podle info z receiveru). Dalším zvukovým nedostatkem pro mne jsou prakticky žádné prostorové složky u Dolby zvukových stop, na rozdíl pokud si stejný film přehrajete z DVD či ztažený z Internetu (např. z Ulož to atd).

Odesláno

Jedná se o to, že zvuk je prostě falešný (falešné tóny), zejména při reklamních znělkách apod. Je to asi stejné, jako když někdo zpívá falešně...prostě to rve uši a musíte to přepnout na SD verzi kanálu, na které se tento problém téměř nevyskytuje...děje se to i při sledování sportovních přenosů (Nova Sport HD apod.), kdy během přenosu hraje třeba nějaká hudba v hale (občas pomůže vysunout a zasunout CA modul - rozdíl je hned znát, ale nemá to trvalý účinek).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.