Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravim!

Nekdy po novem roce mi prestalo fungovat prehravani CT poradu pres HbbTV. Vyberu nejaky program, dam prehrat, naskoci grafika ctverecku nacitani a na tom se to sekne. Navic kdyz chci tlacitkem "i" zobrazit info o aktualnim poradu, filmu, tak se zobrazi jen kousek infa potazmo obsahu filmu a tri tecky. Drive se zobrazoval cely obsah.

Mam Panasonic TX-L39E6E, CI+ modul, wi-fi pripojeni v cajku, aplikace datovych sluzeb nastavena.

Predpokladam, ze to asi bude chyba TV, mozna nektera z minulych aktualizaci softu...? Bohuzel si nevybavim, jestli to zacalo po nektere z nich. Nekdo nejaky napad, tip,...? Predem diky!

Odesláno

mám stejný model TX-L42E6E a HbbTV mě funguje na ČT dobře .Pokud zlobí můžeš zkusit to co navrhuje Panasonic. V té tabulce musí být všude OK ,pokud ne máš kontaktovat Panasonic.

 

Vážený zákazníku,

děkujeme, že jste kontaktoval zákaznickou podporu společnosti Panasonic .

 

V tomto případě doporučuji resetovat televizor.

Restart TV postup:

Na boční straně TV stisknout tlačítko "-" (mínus) podržet a zároveň

stisknout na ovladači tlačítko "Menu". Na obrazovce získáte tabulku s

informacemi pro servis, poté je zapotřebí vypnout TV hlavním tlačítkem na

boční straně panelu. Tímto resetem vymažete veškerá nastavení, bude

zapotřebí televizor znovu naladit.

 

Máte-li zájem o speciální nabídky a novinky společnosti Panasonic,

zaregistrujte se přes tento odkaz: http://www.panasonic.cz/html/cs_CZ/

2838567/module/myPanasonic/registration/newsletter/lookup.html

http://www.panasonic.cz/html/cs_CZ/2838 ... istration/

newsletter/lookup.html)

nebo prostřednictvím naší zákaznické podpory tel.:+420 236 032 911 email:

panasonic.praha@eu.panasonic.com(mailto:panasonic.praha@eu.panasonic.com).

Děkujeme a přejeme Vám hezký zbytek dne,

Karolína Kutílková

Zákaznická podpora Panasonic

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Provedl jsem, bohuzel nepomohlo. V tabulce byly jen OK.

Jakou mas aktualni soft verzi prosim te? Ja mam 3.734.

A mas STB nebo modul?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.