Odesláno 27. srpna 2014 10 let ahoj, prosim o radu využíváte někdo aplikaci HBO GO v apple TV? včera jsem si ji pořídil, ale nevidím ji v nabídce aplikací. Díky Jarda
Odesláno 27. srpna 2014 10 let Ahoj. To bude trošku problém. Česká lokalizace Apple TV zatím nepodporuje HBO GO. Mám zřízený US iTunes účet a na něm se HBO GO ikona ukáže. Když chci ale aplikaci spustit, tak se chvíli tváří, že to načítá, a po nějaké době se to sekne. Vyřešil jsem to tak, že spouštím HBO GO na iPadu nebo v počítači a přes AirStream to láduju do televize. Funguje to překvapivě dobře.
Odesláno 27. srpna 2014 10 let AirStream jsem zaměnil s AirPlay. Omlouvám se. Správně má být, že to přes AirPlay tlačím do AppleTV.
Odesláno 27. srpna 2014 10 let Ahoj. To bude trošku problém. Česká lokalizace Apple TV zatím nepodporuje HBO GO. Mám zřízený US iTunes účet a na něm se HBO GO ikona ukáže. Když chci ale aplikaci spustit, tak se chvíli tváří, že to načítá, a po nějaké době se to sekne. Vyřešil jsem to tak, že spouštím HBO GO na iPadu nebo v počítači a přes AirStream to láduju do televize. Funguje to překvapivě dobře. Díky airplay mi taky funguje super, ale chtěl jsem to používat bez dalšího HW..včera jsem aktualizoval firmware, tak vyzkouším US ID a uvidíme.. Díky JS
Odesláno 18. září 2014 10 let S US iTunes účtem to bohužel nefunguje. Ikona se v nabídce objeví, ale chvíli po spuštění to hodí hlášku ve smyslu: abyste mohli používat službu HBO GO, musíte se nacházet na území Spojených Států Jinak POZOR! HBO GO app neběží na iOS 8.0! Kruci taky jsem to mohl tušit. Takže dokud nebude update neupgradujte na iOS8!!! Teda pokud stále chcete používat HBO GO.
Odesláno 19. září 2014 10 let Tak som dobačoval s tým iOS8 ...tak už len čakať na aktualizáciu, ak sa teda dočkám
Odesláno 19. září 2014 10 let Mám otázku ohľadom nefunkčnosti HBO GO na pc...Vie mi niekto povedať prečo mi to nejde a ukazuje mi túto chybu, keď chcem spustiť nejaký film (viď. obrázok)...
Odesláno 6. listopadu 2014 10 let Mně to na PC taky dělalo podobný problém. Zavolal jsem na UPC, kde odzkoušeli můj účet na jejich PC a taky jim to nefungovalo. Tudíž byla vyloučena závada na mé straně. Dohodli jsme se, že to zkusí vyřešit a zavolají mi. Cca. za 2 hodiny mi technické oddělení volalo, že by to mělo fungovat. A fungovalo. Měli problém s nějakým nastavením u nich. J.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.