Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ač nerad, tak se s vámi bohužel zase musím podělit o dosti možná až nezákoné praktiky UPC Business a tak trochu doufám, že si to zde přečte co nejvíce firem, aby věděly, že mají dát od tohoto poskytovatele ruce pryč. I přes podvod, který na nás společnost UPC v minulosti udělala jsme se rozhodli, že ještě jejich služeb využívat budeme, chtěli jsme přejít na nový tarif z původních 80 Mbps nově na 250 Mbps. Všechny podrobnosti byly předem dohodnuty a již jsme měli v emailu zaslanou smlouvu, kterou jsme měli podepsat a zaslat poštou UPC. Dnes nás měl navštívit technik a provést výměnu modemu za nový, který by podporoval vyšší rychlosti, zde však nastal velký problém.

Technik přivezl nový modem a protokol o výměně zařízení, vše se zdálo být v pořádku až do chvíle, kdy vytáhl ještě smlouvu k podpisu. Nejen, že dohoda zněla zcela jinak, ale co mě přímo vyděsilo byl fakt, že smlouva byla prázdná! Byly vyplněny pouze informace o společnosti, ale kolonky pro služby, závazky a ceny byly prázdné, takže by si tam mohl kdokoli cokoli dopsat. Toto jsme samozřejmě odmítli podepsat, nejsme blízni a o serióznosti UPC jsme se již několikrát přesvědčili, technik však stále naléhal, že je vše v pořádku a máme podepsat. Neuspěl a když jsem si chtěl jim donesennou smlouvu vyfotit, tak ji rychle schoval, aby z toho prý neměl problémy. Zřejmě sám věděl, že dělá něco, co by dělat neměl, protokol o výměně neřízení přeškrkal a jeho kopii vydal až po opakovaném dožadování se, kopii nepodepsané smlouvy však nikoli. Po tomto technik sbalil modem a odešel. Nyní s UPC řešíme další postup a kompenzace, které požadujeme za čas, komplikace, hovorné atd. jsem velmi zvědav jaký bude výsledek a jaké řešení UPC nabídne..

Odesláno

Nevěřím, sám jsem na tarif 250/25 nedávno přecházel a ve smlouvě bylo vypsáno naprosto vše!

Odesláno

Ta která nám přišla v emailu a měli jsme ji poslat poštou byla v pořádku, ale technik docezl neplánovaně také a bohužel nevyplněnou.

Odesláno

Chybička se vloudila, to se dneska stává!

Odesláno

Bohužel nějak často, posledně, když jsme přecházeli od UPC k UPC Business, tak nás přetáhli na jistou nabídku s garantovanou cenou a za asi 4 dny tu cenu zvýšili.. Přestává mi to připadat jako náhody

Odesláno

V tomto případě nezbývá než změnit poskytovatele! A pokud člověk nabídne určitou (nemalou) útratu měsíčně, věř tomu, že se o tebe ještě "poperou"! Osobní zkušenost!

Odesláno
Ta která nám přišla v emailu a měli jsme ji poslat poštou byla v pořádku, ale technik docezl neplánovaně také a bohužel nevyplněnou.

Mně nic e-mailem nedošlo a nic jsem ani neměl nikam posílat. Dojel technik, přeměřil připojení, zapojil modem, předložil smlouvu a tu jsem podepsal. A to vše dokonce v rámci samoinstalace.

Odesláno

K nám měl jen dovést nový modem, smlouva se řeší zvlášť. U Businessu je to možná jinak, kdo ví.. Každopádně ve středu bude pokus číslo 2 a technik má být už konečně instrukce, že smlouvu chtít nemá, jsem tedy zvědavý jak to dopadne a taky co nabídnou za ty problémy a čas.

Odesláno

U Business je to pořád stejně a spíš je otázkou, jestli vůbec takový tarif máš...

Odesláno

Myslím, že nemá cenu ani komentovat :roll:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.