Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, před třemi dny jsem si pořídil služby od upc. Jsem vlastníkem televize Panasonic TX-L42G20E. Od upc jsem si objednal základní službu klasik 40+. Pro příjem televizního signálu využívám CA modul. Isntalaci jsem provedl podle návodu a televize bez problému naladila všechny televizní i rozhlasové stanice. Když televizi vypnu na kratší dobu vše běží jak má, problém však nastává když je tv vypnutá celou noc. Ráno po zapnutí nenalezne v režimu DVB- C žádné kanály. Konkrétně se zobrazí text: ŽÁDNÝ KANÁL NEBYL NALEZEN, ZKONTROLUJTE PŘIPOJENÍ, PŘÍPADNĚ MÍSTNÍ DOSTUPNOST SIGNÁLU, STISKNĚTĚ OK PRO ZAHÁJENÍ AUTOMATICKÉHO LADĚNÍ.

Aniž bych manipuloval s kabelem či s CA modulem tak po stisknutí OK se bez problému opět naladí veškeré kanály. Při krátkém vypnutí vše zůstane jak má a při delším vypnutí se celý problém opakuje. Při přepnutí do režimu DVB-T na tv se tento problém neděje. Chci se zeptat jestli se s tím už někdo setkal, případně jestli nikdo neví jak to nejlépe vyřešit. Děkuji T.M.

Odesláno

Pansonic neznám, ale podle popisu soudím, že se jedná o vadu televizoru. Naladěné kanály se musí uložit so paměti tv, což by měla být paměť typu ROM, čila data by měla uchovat i bez napájení... Pokud se nenajde někdo s lepším nápadem, doporučuju reklamovat (pokud ještě lze).

 

Ještě bych pro jistotu zkusil vyloučit CA modul. Naladit bez modulu (nebo i s ním, to je jedno) a na nějakou dobu oželet předplacené programy a ověřit, zda i bez CA modulu dojde ke ztrátě naladěných programů...

Odesláno

Vypněte v nastavení automatickou aktualizaci kanálů, pak to bude OK.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.