Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobry den,

 

preinstaloval jsem PC na win7 a najednou se nestacim divit. Rychlost mi jde skvele, to ano dokonce přes 242 mbit, aleš ping.....přes 600 ms najednou, dycky mi to slo kolem 8 ms....zkousel jsem ruzne pingy na ruzny servery, ale je to stejna silenost. Modem mam Technicolor, dotedka slapal skvele. Tarif 240 mbit......resetoval sjem i modem a porad nic, rychlost bajecna, ale ping......desny. Je nejake reseni, nez budu volůat na klientskou lajnu? Jaky je prosim postup, nejusem odbornik na tyhle věci. Dekuji za kazdou pomoc.

 

Petr

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno
  • Autor

Jo jina jsem ještě koukal do modemu - snr je OK mezi 40,9 - 41.5....

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

no nejdřív to chce vyzkoušet na jinym kompu 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

na notasu je vse v pohode....dam sem

 

ale je to nekde asi u me, protože první radka hlasi - 192.168.0.1 - 606 ms.....a pak uz se to veze....

Odesláno

jestli z jinýho počítače ve stejný síti je to v pořádku, pak je jasný, že chyba bude na tom čerstvě nainstalovanym...

všechny aktualizace na windows sou nainstalovaný?

vyčištěno důkladně ccleanerem?

jestli jo, tak jedině zkusit aktualizovat ovladač na síťovku :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Měl jsem podobný problém, pomohlo deaktivovat integrovanou síťovku a použít kartu do slotu od Intelu. Myslím, že mám Intel Pro/1000 MT Desktop.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

ja mel podobnej problem pred par dny pri hrani Diabla 3. Strasne mi to lagovalo a kdyz jsem dal ping treba na seznam, tak to jednou za 20 pingnuti vyskocilo z 8-12ms treba na 1900ms. Rval jsem si vlasy co to je, pak jsem restartoval modem a prestalo to. Ale ty pises ze reset nepomaha, navic mas ciste nainstalovanej system a pred reinstalaci byly pingy ok. Divny.

Odesláno

nejste sami, prvne jsem si myslel, ze me nekdo DDOSuje

pak, ze jsem si dodrbal routovani nebo se mi neco 'potaji stahuje' :)

 

samo nic z toho ... sit je totalne pretizena (jsem v Brne) ...

 

prodlevy TCP, UDP, ICMP jsou silene ...

nejen treba jen na nix.cz ale i v ramci interni site UPC ...

 

pomalu si pripadam jako na bezdratove wifi pateri :thumbdown:

 

podle me za tim vsim stoji mizerne shapovani po zavedeni super '100-250mbit rychlosti'

neschopnost nastavit poradne QoS a filtry

 

UPC se zda neni schopna udrzet

<15ms Brno-Praha

<5ms v ramci Brna

v ramci UPC site na vlastnich uzlech

 

jako pro zasmani nezvladani ani

<100ms na prvni bod v NIX.nl (min/avg/max 150/300/5000ms)

<20ms na prvni bod v NIX.cz (min/avg/max 30/150/3000ms

Odesláno

Tak je vyreseno a vse je super. Stacilo vymenit sitovou kartu, resp. vypnout interni a instalovat Intel novou samostatnou a razem je vse vesele :-)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.