Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

 

mám takový problém, přešli jsme doma ze set-top boxu na CA Modul, kvůli HD kanálům. Ale např. Nova HD a Nova Sport HD jsou rozkostičkované, nevíte náhodou co s tím?

 

Předem děkuji za odpověď.

Odesláno

Zarušený nebo slabší (nebo zeslabený) signál. Podobné problémy se řeší v každém druhém tématu, příčina je vždy stejná - ledabyle provedená kabeláž od účastnické zásuvky k televizoru. Zkontroluj kabely, především jejich konektory, případné rozbočení signálu pro více přístrojů. Ani nově koupený kabel s plastovými konektory ještě nezaručí bezporuchový příjem...

Odesláno

Ale to by jich bylo více né? A toto dělá jen u dvouch

Odesláno

Nepíšeš ve kterém městě bydlíš, jedná se totiž o možné rušeni z terestrických vysílačů.

Já např teď sleduji Novu sport HD a problém nemám

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Praha - Stodůlky

Odesláno

V Praze na tom kanále (K54) nic nevysílá, takže bych volal KC. Pokud opravdu máš jistotu, že není někde mezi zásuvkou a TV poškozený kabel

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community